üzenetek

hozzászólások


Vanir
(veterán)
Blog

Soha nem mennék vissza 60-ra, de már 75-re is csak erős fintorgás mellett.


shotika
(őstag)

Gondolom te csak kenyeret és vizet fogyasztasz.


Geri Bátyó
(őstag)
Blog

Azt nem ártott volna kihangsúlyozni (mégpedig erősen), hogy a magas frissítéshez erős hardver is kell, vagy erősen butított képminőség, ha a vas kevés! Már csak azért is, mert ez erősen árnyalja a képet!


b.
(félisten)
Blog

ez szerintem független a cikk témájától.


Daelion
(őstag)

Ja akkor értem,csak érdekes mert nálam nem tört soha pedig ha 1 dologra kényes vagyok az a képtörés és azonnal syncelek vagy limitálok csak ne törjön. :D


Döglött Róka
(veterán)

Nezve a tobbi kommentet tenyleg senkit nem erdekel hogy a szerver frissitesi sebessege a lenyeg:)

Nem akar valaki a netcode-rol cikket irni, lehetne egy kicsit tudatosabb master race-t nevelni.


Geri Bátyó
(őstag)
Blog

Miért is? Jól elmagyarázzuk mindenkinek, hogy rohanjon venni 144 Hz-es TN monitort egy rakat pénzért, miközben a gépe képtelen meghajtani és a meglévő 60 Hz-es IPS-el jobban jár képminőség terén?
Szerintem pont a lényeg hiányzik a cikkből - Mindez megfelelő hardverrel lehetséges!

[ Szerkesztve ]


azbest
(félisten)
Blog

Lassan eljutunk oda, ahol 15-25 éve jár a crt technológia.
Avagy 100Hz környéke FHD felbontás körül. Persze hozzánk, földi halandókhoz nem ez jutott el, hanem a vga és svga akkoriban. Bár nyugatabbról levedlett crt-kből már hozzánik is becsorgott olcsó használt 85hz-es 17 colos körüli sxga-k.


HartgeH3-2.8
(addikt)
Blog

Azért ez az fps meg Hz is olyan mint a segglyuk téma nem? Mindenkinek van, de engem nem érdekel a tiéd.
Egyszer azért lehet tényleg belenézek egy nagyobb Hz tartományban dolgozó monitorba, annyira esküdnek rá.

Van az a típusú ember, aki egyszerűen nem látja az fps különbségeket, droppokat, mikrolaggokat, semmit. Te látod a 30 képkocka egyértelmű gyengeségét, de ő neki a 30 is 60, sőt van amikor 100. Na egy ilyennek magyarázd el a 144 Hz-et. Sok sikert.


Geri Bátyó
(őstag)
Blog

Én 2003 körül vettem egy használt (3 éves) 19”-os Compaq monitort, amit 1152x864-es felbontáson 105 Hz-en használtam.


Ragnar_
(addikt)

Nade akkor mi értelme van a 60 + FPS-nek a playerek gépein ? Attól, hogy a szerver 60 as tickkel frissít, még lokálisan mehet 120 FPS-el a játék nem ? Azért 0.016 sec-os felbontás a hitregre stb. csak elég.. Szerintem több megy el a többi veszteségen, mint a szerver tick rate-en. CoD Blackout szerverek pl. 20Hzen frissítenek úgy tudom. (Persze az mondjuk egy jóval lassabb játék mint egy QC vagy UT)

[ Szerkesztve ]


Synthwave
(HÁZIGAZDA)
Blog

Nézem, és látom is a diffit.


Synthwave
(HÁZIGAZDA)
Blog

Egyrészről nem csak a legeslegeslegeslegújabb játékokkal lehet játszani, másrészről meg egy 144 Hz-es kijelző 144 fps-nél kevesebbel is reszponzívabb lesz, mint egy 60 Hz-es.


andy19770128
(aktív tag)

Hát izé a szemész nagynéném jót mosolygott a cikk elején


Synthwave
(HÁZIGAZDA)
Blog

Legalább derűs estéje lesz.


Döglött Róka
(veterán)

Egyesek szemenek jobban esik (ezt szokta meg), masoknal kognitiv disszonancia, megint masoknal placebo. Najo a nagytobbsegnel placebo, nem ettol fogsz jobban jatszani.

Mehet 1000 fps-el egy jatek, id motorok kivetelevel (CoD is ide sorolando) olymindegy 60 fps felett mennyivel megy.


Döglött Róka
(veterán)

Mindenki latja, nem vagy ettol kulonleges. De a szervert nem erdekli mit latsz.


Dobrika
(tag)

Ez nem reakcióidő kérdése, egyszerűen nem tudsz az egérrel pontosan pozícionálni ha késik. VSYNC mellett FPS játékot játszani gyakorlatilag lehetetlen, mert nem tudsz célózni az iszonyatos késés miatt. Nagy késleltetésű TV plusz VSYNC, esetleg egy konzolos joystick késleltetése pedig játszahtatlan, kivéve, ha konzolos gagyi játékról van szó, ahol a gombot kell nyomni és megy magától.

róka

Nem a szerveren múlik, hogy az egyhelyben álló játékost észreveszed-e fogd már fel, hogy hülyeséget beszélsz.

[ Szerkesztve ]


dabadab
(titán)
Blog

"A képernyőn megjelenik az ellenfél, a játékos mire lelövi, eltelik ez a 2-300ms, plusz input lag. Tehát mondjuk 318 ms-ről lesz összességében 310 ms, mert javul 8,3ms-mal 60Hz-ről 144Hz-re lépve és további 2,8 ms-mal 144Hz-ről 240Hz-re lépve. Max. 2-3% különbség, nem?"

Ahogy mondtam, nem a reakcióidőről szól a dolog, hanem arról, hogy amikor meglátja a másikat, akkor milyen pontosan sikerül a célkeresztet ráhúznia.
Kipróbálhatod a dolgot akkor is, ha nincs otthon 144-es montirod: vedd le a képfrissítést 60-ról 24-re és próbálj meg úgy klikkelgetni (mondjuk Paintben vagy valami olyan helyen, ahol látszik, hogy mennyire pontosan sikerül eltalálnod valamit).

üzenetek