üzenetek

hozzászólások


b.
(félisten)
Blog

Azzal tisztában vagy , hogy ez így nem egészen igaz.
Maga a renderelés és a mozgásmegjelenítés a te gépeden történik a telepített grafikus enginevel. Ha a szerveren 60 Hz-n frissítenek akkor annyi történik, hogy a 2 frissítési közti mozgásmegjelenítést a szerver és a játékosengine lekorrigálja. Azaz A és B pont közötti mozgás esetén eltelik 60 FPS a szerveren de a köztük lévő mozgásfázist a te géped a játékon belül 144-250 satöbbi FPS ként rekonstruálja le és ezzel simább mozgásmegjelenítést kapsz,pontosabb célzást segít elő.
A szerveren minél magasabb a frissítés annál pontosabb a cselekvés lekövetés és kisebb szerepe van például a maxpacket késleltetésnek,és a heurisztikus hit kiszámításnak ami arra alapul , hogy ha neked 144 FPS sel megy a játék akkor éppen te mit látsz a szerver frissítéséhez képest a két végpont között. Erre már a Quake idők óta használnak heurisztikus algoritmusokat, ami következtet és összehangolja a szerver és a géped közti frissítési különbséget.
Sokkal nagyobb probléma, ha az alacsony frissítéshez magas válaszidő párosul, mint pl Black Ops 4 ahol 100 ms az alap késleltetés és ezt timenudge megoldásokkal húzza le 40-60 közé a szerver.

[ Szerkesztve ]

üzenetek