üzenetek

hozzászólások


Yany
(addikt)
Blog

Igen, sajnos nosync esetén (főleg stabil fps-sel) irgalmatlanul fellép a "stuttering", vagyis a kadenciahelytelen megjelenítés. Hiába lesz eszméletlen gyors extrém alacsony input laggal, a ritmikát igencsak elrontja és habár ez szubjektív, de engem legalább annyira zavar, mint az alacsony Hz. Szóval részemről is a freesync/g-sync a nyerő, akár egy picit alacsonyabb frekivel is, mint az eszetlenül magas, de nem sync-elt megjelenítés. De ez már-már szubjektív territórium. Főleg, hogy a frekiváltás sajnos nem nyomtalan az LCD-ken még. Talán nem is lesz (ld. kristályok lassú visszarendeződéséből adódó képvillogás).

@Döglött: rendben, igazad van, tényleg picit nyers voltam. Azonban fenn tartom az objektív előnyök meglétét a korábban részletezett okok miatt. Fejlesztő is vagyok, játékokkal is foglalkozom, netcode-dal is variáltam már, nagyjából képben vagyok, hogy mi mire hat, de engine szinten nem vagyok spíler, ennél mélyebben tudna mesélni ezekről a dolgokról néhány ismerősöm.

szerk.: Unityben pl. elég sokan rosszul kezelik az inputokat összekuszálva a fizikai számítások ciklusával, ott pl. kényesen szoktam ügyelni arra, hogy ne kövessem el a szokásos hibákat.

[ Szerkesztve ]

üzenetek