üzenetek

hozzászólások


#16939776
(nagyúr)
Blog

Lassított felvételnek pont az a lényege, hogy két normál idejű frame között eltelő 16,6ms-ben mennyi információ van megjelenítve, amit a monitorod 60Hz-es frissítés miatt nem vennél észre, ha normál sebességben lenne rögzítve, lejátszva.

Egyébként normál sebességen rögzítve megtévesztő is lenne, mert a két eszköz nincs teljesen szinkronban hiába "60Hz"-en frissít mindkét eszköz, kicsit-előbb, kicsit-később frissít a monitor, mint a kamera időzíti a framet, ezért intenzívebben látszana szaggatni a monitorról rögzített kép, mint a valóságban. Ezért a 120(monitor)/60(camera) is folyamatosabbnak hat, a 240/60 meg még inkább.

Megfelelő rutinnal egy gameplay-ben, az egérkezelő mozdulatainak darabosságáról, túlkompenzáltságáról "ordít", hogy alacsony képfrissítéssel játszik az illető, esetleg ezen felül is késik a képernyő az egéréhez és a játékhoz képest. pölö:[link]

[ Szerkesztve ]

üzenetek