üzenetek

hozzászólások


sb
(veterán)

Ezt a részt nem teljesen értem. Már az is kissé ellentmondásosnak tűnik, hogy oda-vissza működik a dolog.
Tehát 60Hz-200fps is reszponzívabb és 144Hz-60fps is? :)

Persze ha úgy érted, hogy vsync off-ban akkor érthető viszont itt lenne érdemes szerintem több mindent belevenni a képletbe:
1. Hanem látod (vagy félig) akkor ez reszponzivitás-növekedésnek tekinthető-e? Mivel infóból nincs sokkal több, tehát nincs mire reagálni. Azért ez nyilván érezhető, mert a bemeneti késleltetés mindig csökken.
2. Fordítva: 144Hz-60fps: itt meg hiába frissül a kép ha jórészt a 60fps-hez van szinkronizálva a beviteli késleltetés, adatfeldolgozás a játékon belül. Bár nem tudom mennyire igaz manapság a megjelentés-független feldolgozás a motorokban.
+1: Most futottam bele VA 75Hz monitorba aminél egy laza scrollnál eltűnt a kép fele ghostingban. Szóval a monitor frissítés és a pixel response time nem mindig van teljesen szinkronban... ha input oldalon rövidül is a késleltetés a magasabb frekitől, lehet, hogy a képen nem nagyon látni a különbséget.

+1+1: A régi kérdésem. Én úgy tesztelném "vakon" ezt a részt, hogy odatennék játékost egérrel a kezében meg anélkül. Szvsz 80-100Hz felett a reszponzivitást érezni már csak, nem hiszem, hogy szemre megmondja valaki a különbséget blurrel, response time-mal és mindennel együtt. (Érdemes lenne a topicot áthelyezni a mozis alá ahol 24p a király és a 60p már "szétfolyik" a képernyőről. :D)
Így pontosabban be lehetne lőni mennyire gyors frissítés/panel is kell... (gyanítom jóval 144Hz alatti is elég lenne) és mennyire kellene a beviteli késleltetésre gyúrni ettől részben függetlenül.

üzenetek