üzenetek

hozzászólások


bambano
(titán)
Blog

ja, például itt az Alföldön is a strandokon kívül 50 kilométeres körzetben nincs víz. Otthon se sok.
És amíg az uszodákban olyan a higiéniai helyzet, amilyen, addig én büntetném, aki oda küldi a gyerekét.

(#122) Runner_fxr: imádom az ilyen fórumozókat (a jelzőket most kihagytam, képzeld ide), akik feltételes módban próbálnak találgatni olyan témában, amiről a konkrét ismeret rendelkezésre áll. hogy a bánatos francba lehet olyat mondani, hogy "Téged valóban valami komoly atrocitás érhetett kiskorodban", így, feltételes módban, mikor megmondtam több hsz-ben is, hogy vert a tesitanár? tényleg jó úgy fórumozni, hogy lövésed sincs, mire válaszolsz?

"vagy nem szeretsz matekot tanulni, még élhetsz teljes, egészséges életet": persze, a híd alatt, gyakran felemlegetve a chf-et... de a nagyobb probléma az az ilyen "nem tudom, mennyi 2x3, de mit kell emelni" típusú emberekkel, hogy ők nem csak matekból hülyék, hanem gyakorlatilag mindenből. helyesírás, szövegértés a lista tetején included.

"Komolyan nem értem, miért olyan nehéz ezt felfogni, hogy a sport alapvető szükséglete egy embernek, aki sokáig egészséges akar maradni?": talán mert van ellenpélda? nem, a sport nem alapvető szükséglete az embernek. ezt csak az egészségmaffia mondja. egyél olyan ételeket, amikben max. két darab cukormolekula van, vedd meg a bio update 348348-es szecskát, legelj, mint a nyúl, közben fuss sokat, mert edzőcipőt is árulunk, és legyél olyan vékony, hogy szemből is látszódjon a pólód hátára nyomtatott reklámfelirat. konzumálj, konzumálj!

marhaság.

(#128) dabadab: "kb. ket kovetkeztetes lehetseges: vagy az, hogy a vilag folyamatosan romlik, vagy az, hogy a tanarok szubjektiv nosztalgiazasara nem lehet epiteni. ": az általánosan kialakult véleményben sokkal nagyobb rész az, hogy romlik a gyerekanyag. Tehát nem zárható ki, hogy a nosztalgia is szerepet kap, de nosztalgia nélkül sem lenne más a végeredmény.

(#133) HuMarc: mi az okosság? ha az okosság a képességet jelenti, hogy meg tudsz-e valamit tanulni, akkor a régi gyerekek nem voltak okosabbak a maiaknál, sőt. Ha az okosság az, hogy mit tanultál meg, akkor gyakran okosabbak voltak a régiek. A mai gyerekeknél a hozzáállás az alapvető probléma, az oktatási rendszerben a fegyelmező eszközök hiánya, a tanároknál meg az ennek következtében beálló motiválatlanság. Nem tudom, szabad-e ebben központi célzatosságot felfedezni.

üzenetek