üzenetek

hozzászólások


Clickbait
(aktív tag)
Blog

Sajnos nem, AAA cimeknél nem ismerem, de ez közel nem olyan vészes. Gyönyörűen kezeli az engine az 1024-es mapokat, és "sajnos" el is kél ekkora felbontás! Nagyon megizzadtam velük, de Unrealben ez ilyen. De megéri, nem eszi szét a gépet, illetve ekkora felbontás csak statikus helyeken lesz, természetesen fogok használni dinamikus fényeket is (itt számol realtime a motor). Ez viszont sokkal jobban megeszi a hardvert, mint a nagy lightmap. Moduláris falakat használok, darabja 1024 lightmappal. Ez nagyon sok dolog miatt kell, nem csak a vetülő árnyékok minőségéről van szó, hanem a textúra szin átmenetéről is. Ez az Unreal átka.
Ha pedig kezd csökkenni a teljesitmény, akkor jöhet az optimalizálás. De nem számitok ilyenre, jelenleg 120fps stabilan megy a dolog 1000fallal, azaz semmit sem csökkent, a belső benchmark is ezt mutatja. A részecskeeffektet fogják vinni, meg a nagyobb 200.000 modellek.

(#8) Pepeeeee
Érdekes volt, kis ismerettágitó olvasmány volt. :K
Természetesen nem MINDENT én veszek, az túlzás. Lépéshangok, ajtónyitások esetleg töréshangok jöhetnek majd szóba. Hangulaton hatalmasat tudnának dobni.
Sok forrásom jött össze azóta, ingyenesek és fizetősek is egyaránt, remélem nem futok ki belőle.
A Firewach-csal 2 napja kezdtem játszani, nagyon komoly amit ott műveltek.

(#5) CaNNa3IS
Nem feltétlen a mintavételről van itt szó, magas minőség alatt inkább a hangok részletességére, teltségére gondoltam. Mindennek klappolnia kell, itt olyasmit értek, hogy az ajtónyitás hangja nem papirzacskó csörgés lesz. :DDD Nem sok az a 320, meg még mp3-is, de ide tökéletes lesz, flac-ot meg csak akkor, ha az eredeti hang valóban ilyen formátumban volt rögzitve. Egyébként meg semmi értelme felkonvertálni. Ami elveszett, az elveszett.

(#4) snecy20
Példának a The Evil Within-t tudom felhozni, a maga 30 lockjával. Az ott nem véletlen.
Parasztvakitásnak tűnhet, de 30fps-től "filmes". Ha jól tudom amerikai NTSC filmek 29.x képfrissitésűek. Ezért nem is véletlen. Illetve még teljesitményraktárnak is jó, AMD dobta be nemrég a target frameratet, nem kell maxon mennie a kártyának, hogy kinyomja a 30 fps-t. Feleslegesen tudna a kártya 600fps-t, 120fps eleve a maximum, 60fps-nél több felesleges. Illetve 30nál se VSYNCnem kell, meg semmi ilyesmi.
Ez még csak álmodozás, egy kattintással fel lehet oldani, majd eldől tesztek alatt.

(#3) neomaster
Hajrá, nagyon ajánlom. Én is haveri körben kezdtem Unity 4-ben, megéri! Főleg ha később is csapatban maradtok. Nekem most itt a közösségi projekt, és a lelkes segitők, nekem ők a csapatom. :K

És szeretném itt is megköszönni mindenkinek a kedves, biztató szavakat! Hamarosan újabb résszel jelentkezem, az pedig már a pályatervekről fog szólni, és a jelenlegi állásról. :K

üzenetek