üzenetek

hozzászólások


Clickbait
(aktív tag)
Blog

Köszönöm a rendbetételt. :R
Nálam a lock-motion blur tűnik a legjobbnak. 30-nál nem tudtam, hogy törik. Bevallom úgy tudtam eddig, hogy csak 60 felett törik. :Y


ZetiHU
(újonc)

Sok sikert a dologhoz, látom ez egy sokkal nagyobb projekt, mint amire gondoltam... Szívesen vállalok tesztelést, nagyon érdekel!
Ui.: köszi az ötletet, régóta akartam egy komolyabb engine-nel játékot készíteni, ez most megihletett! :)


Keeperv85
(nagyúr)
Blog

Én kompletten egy régi játékot akartam rében re-makelni. Hamar megéreztem, hogy hol fogy el az akarat a tudás hiánya mögött. Mikor az jött volna, hogy, "akkor most csináljunk egy kézmozdulat (nyilván egérrel) érzékelést" akkor beláttam a korlátaim.

Magam részéről már porig szidtam párszor az Epic-et, mert szerintem ezt az engine-t sem, sem az elődeit nem lehet nélkülük úgy megerőszakolni, akarom írni úgy beállítani, hogy ne legyen olyan a végtermék, mintha viaszból volna az egész. Nekik nyilván sikerült már, illetve vannak olyan csapatok, akik döbbenetes munkával megoldották. Nem kevés tapasztalattal a hátuk mögött. Őszintén remélem, hogy neked is sikerül megzabolázni és levetkőzni ezt a betegségét, hátha végre valaki meg tudja törni ezt az "átkot" rajta és ezúttal végig követhetjük példaként, mit is kellett volna sok belebukott csapatnak tenni!


Clickbait
(aktív tag)
Blog

Köszönöm a biztatást, nálam Unity 4.6 óta ásta el magát a Unity, utána tértem át Unrealre. Most ha jól tudom a 4.10.2 van, azért vannak még elég komoly gondok, jó pár hete küzdök az árnyékokkal, de úgy néz ki kezdem kitapasztalni, mit miért. Vannak egészen felfoghatatlan hibái, de ezek elvileg szerencsére a 4.11 javitva lesznek. :U Az most a preview 5-nél tart, arra nem merem frissiteni a projektem még a másolatát sem mert hát na.. preview.

De még igy is jóval kevesebb anyázás van mint Unitynél. :DDD

Bevallom, olyan igazán csúnya projekttel még nem találkoztam, ami eljutott odáig, hogy screenshotot tegyenek fel róla. Szóval, hogy csúnya legyen, arra külön oda kell figyelni. Itt még pár fehér, megvilágitott fal is gyönyörű a maga nemében, szóval kis engine. :K A végén meg kap egy kis tuningot a játék utómunkákkal, és remélem minden rendben lesz kinézetben. Elkövetkezendő cikkekben igyekszem pumpálni a képeket + Flickr galéria, lehet majd onnan ötletelni.


Keeperv85
(nagyúr)
Blog

Nem csúnyák ezek, nem az a bajom velük. Van ami kifejezettem szemet kápráztató. Ellenben a legtöbb olyan, hogy ránézel és mintha minden be lenne tekerve fóliával. Túl "tökéletes" a renderelése. Ez a másik véglet: ilyen felületek a valóságban soha sem jönnének létre. Hiányzik belőle a zaj, a por, a mocsok, a rozsda olyan, mintha tudod, hogy a rozsda csak oda van festve valamire. Nem igazán látszanak a részletes felületeken sem random dolgok. Minden szabályos és rendezett. Na most én ettől sikítófrászt kapok. Nem azért, mert a realitás a mániám lenne, hanem azért mert ez úgy akar reális lenni, hogy kilóg a lóláb, hogy nem az. Akkor már inkább egy meseszerű rajzos megoldás, mint ez. Persze ízléseken nem szép dolog vitatkozni...


Clickbait
(aktív tag)
Blog

Na az igen, abból van egy kalappal. :DDD
Ez már kreativitás függő, ilyenekre nagyon oda akarok figyelni, fontos az atmoszféra. Lesz természetesen mocsok és szálló por, igyekszem mindent eltérőre csinálni, ne ismétlődjön semmi. Szerencsére nagyon igéretes terveim vannak, remélem sikerül egytől egyig megvalósitani őket. Plusz szerencse, hogy nagyon durva anyagaim vannak, amik teljesen dinamikusak. A rozsda, az úgy rozsda hogy látszanak a lebomlott rétegek konkrétan, és a betört fal sem csak oda van festve, hanem konkrétan be van törve rétegenként.
Nyálcsorgatásnak elhintem:


Ja, és ezek csak sik képekből vannak előállitva. A motor fogja azzá tenni, ami. :Y

A berendezés meg már a lakberendezői kézségeimre vannak bizva, illetve vannak való életből szedett képeim is, valamennyit próbálok lemásolni csak.


consono
(nagyúr)

Gratulálok az elszántságodhoz, nem semmi melóba vágtad a fejszédet! Én kicsit (na jó, nem kicsit, nagyon) optimistának vélem az elkészítési időt, de hajrá! :)


Clickbait
(aktív tag)
Blog

Köszönöm! :)
Olyan bő 3 hete irtam a cikket, nincsen szerencsére kőbe vésve, magamnak egy kis motiváció. Ha nem is készül el fél éven belül, már szalonképes állapotban lesz addigra biztosan. Onnan meg csak igazitások vannak. Valójában olyan fél-1év közé tenném, a legelső verzióban még teljes 1 év volt, de soknak tűnt. De azért halad a dolog, naponta több órán át dolgozok rajta, szerencsére kapok segitőkész embereket akikkel végigvihetem az egészet, és gyorsul a projekt, csak ne menjen a minőség rovására. Addig szeretném elkésziteni amig van rá elég időm.


Ragnar_
(addikt)

Az valószínűleg a roughness a materialnál, minél finomabb felületű az anyag anál inkáb reflektív, minél durvább, annál inkább nem az. Ha az roughness értéke kicsi akkor lesz márványszerű az anyag. ha nagyobb akkor meg ugye kőszerű ami nem tükröz..

[ Szerkesztve ]


Keeperv85
(nagyúr)
Blog

Én dolgoztam már párszor kőműves segédként: hogy olyan márványozást és olyan geltelést az életben nem csinálsz, amit ezzel a motorral már nem egyszer az arcomba kaptam, az halál biztos. A reflexió egy dolog... Az pedig egy másik, hogy olyan egyenes és hibátlan falakat, amiket ezzel szoktak mutogatni még a piramisokban sem sikerült megvalósítani. Pedig olyat sem simítanék, egy életnyi tapasztalat után sem...


Ragnar_
(addikt)

Tény, hogy van olyan UE4 scene ahol szerintem is túl van húzva a reflection, de nem mondanám hogy a motor hibája, csak egy lehetőség, amit ha jól használnak inkább hozzáad a realisztikus megjelenítéshez. A belsőépítészeti EU4 vizualizációs cuccokat meg kb. szinte lehetetlen megkülönböztetni egy rendertől. Lehet tökegyenes falakat icsinálni gipszkartonal elvileg.. :) (bár még nem próbáltam)

[ Szerkesztve ]


Ornagy
(tag)

Nagy öröm látni, hogy MO-n is van aki belevág a játékfejlesztésbe.

Régen, amikor a CryEngine bejött, rengeteg projectben segédkezdtem, sajnos azóta elsodort az élet a játékfejlesztéstől. Jelenleg programozógént tengek lengek az éterben.

Figyelemmel fogom kísérni a projektet.

Sok sikert, kitartást kívánok!!! :R


Clickbait
(aktív tag)
Blog

Várlak ide is, nem CryEngine, de ezek szerint több különböző projektben voltál mint én, szóval szivesen olvasnék tapasztalatokat vagy figyelmeztetéseket. :K


Ornagy
(tag)

Majdd, amint lesz több időm, akkor részletesebben is átolvasom az irományt.

Majdd osztunk tapasztalatokat :)


Joccc07
(addikt)
Blog

A zenét vállalom.


Ragnar_
(addikt)

Ha már UE4 akkor kb. hasonló minőségű látvány várható :) ?


Clickbait
(aktív tag)
Blog

Hasonló, P.T a játék egyik alapja.
Hasonló hangulata lesz, hasonlóan romlani fog a helyzet, a pálya állapota is, sőt nálam időben is visszafelé fog haladni. De mindent a maga idejében. :DD


Ragnar_
(addikt)

Személy szerint nekem jobban bejön a realisztikus megjelenítés vonal, főleg UE4 lehetőségeivel. Hát ha mindent a maga idejében akkor várom a fejleményeket és a vizuális anyagokat kíváncsian.
(Dialógusok lesznek benne ? Kell/lehet majd tárgyakat használni? Lesz inventory? NPCk lesznek ? :DDD )


Aron1988
(tag)

Meglepődtem, hogy ennyire gyenge vason dolgozol, pláne hogy grafikai munkát is végzel. Ha megfogadsz egy tanácsot, beszerzel egy Xeon E5-ös procis gépet, ha szeretnéd, hogy haladjon is a munka, renderelés stb miatt. Kijön egy misi alatt az egész gép, és ha munkaeszköz seperc alatt visszajön az ára.


Clickbait
(aktív tag)
Blog

Gondolkoztam rajta, még nem volt olyan, hogy ne birta volna. Barátságos az engine, light render húzódhat el, de azt nem renderelek gyakran, a vége felé lesz húzós, de azt egy kölcsöngépen is meg tudom csinálgatni.

Ami most a szemeim előtt van, az még egy vagy két plusz monitor. Mellé izmosabb kártya. :K

üzenetek