üzenetek

hozzászólások


ViZion
(félisten)
Blog

Tesztelésre, bug vadászatra én is vállalkozom, ha ez segítség.

Amit javasolni tudok -és sok programban hiányolok-, hogy változatosságra figyelni kell. Ott a chrome specforce, ami máig fáj bennem. Frankó játék, minden egyben volt, csak... 5 féle doboz, 3 féle marmonkanna, 2 féle lift, betonbunkerek, egyforma asztalok, helyiségek, ajtók... ehh... Mintha mindig az első pályán lettem volna. :((

Néhány belsőépítész vagy kreatív területen tanuló fiatal/egyetemista lehet már csak a "credits"-ben megjelenésért is elvállal pár épületet, alaprajzot. Több ember, több szemlélet, változatos pályák...

A Crysis 3-at sem tudtam végigvinni, ahogy a Dead Space-t sem... halálosan untam magam. Keresd meg X-et, vidd oda, etc jellegű küldetések sem segítettek sem Dead Space-nál, sem pl. Far Cry 3-nál (egen, azt is untam... kecskét kergessek, amikor barátaim elrabolták... hogyne. ;] ) A red dragon legalább vicces volt, na az is fontos (OK, horrorjátéknál rizikó lenne viccesre venni).

Szerintem. De nem értek ehhez, szal. lehet ignorálni. :D

üzenetek