üzenetek

hozzászólások


vicze
(félisten)

Minek 3 pedál ha 2 is elég, de akkor meg minek 2 pedál ha 1 is elég...
A nagyon sok tesztet néztem és olvastam végig a Leaf 2.0-ról, de nem emlékszek 1db tesztelőre se, aki bármilyen negatívumot mondott volna az ePedal-ról, vagy olyat aki ne azt használta volna a végén folyamatosan. Szinte azt összesnek az volt a véleménye, hogy furcsa, de gyorsan megszokható.

Senki se mondta, hogy egy hű de nagy újdonság, vagy hogy világmegváltó, még csak nem is egyedi (Model 3), de kényelmesebb mint váltogatni, mert ez egy kényelmi funkció. Pont az a lényege, hogy a városi "stop and go" forgalomban 100x kényelmesebb mint szünet nélkül váltogatni a két pedált, ami fél óra után már iszonyat fárasztó.

Még egyszer, ePedal(vagy nevezzék akárminek) az a lényege, hogy nem kell lenyomva tartsd mert normál esetben egy automata megy magától, ha nem lép egyetlen pedálra se. Lehet olyan eset amikor pont kell a lépésben haladás mert az kényelmesebb és egyszerűen kikapcsolod, mert ez csak egy opció.
Hatékonynak nyilván hatékonyabb vagy 1-0,5%-kal, de hatékonyabb, nyers vele 5km-et azt kész.

Soha nem lesz 1 pedál az autókban, mert elég nyilvánvaló, hogy kell fék, de nagyon sok eset van, amikor nagyon is kényelmes és hasznos, ha csak 1-et kell használni.

üzenetek