Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon) - Hálózat, szolgáltatók fórum

üzenetek

hozzászólások


MDanny
(senior tag)

Felhívtak a napokban az Android box hangpattogása miatt, kimondottan a TV-re kérdeztek rá.

Becsületes bemutatkozás, általános eszmecsere után:

T: Csak nem LG?
én: De, egy 5 éves nem smart LG.
T: Azzal lesz a probléma, valószínűleg meghibásodott a HDMI bemenetért felelős IC.
én: Értem, egy boxra érkezett SW frissítés elrontotta a HDMI bemenetért felelős IC-t a készülékemben? (Tudom, ez csúnya volt, bocsánat...)
T: Nem, nem úgy értettem. Ez egy meglévő probléma kellett, hogy legyen, csak korábban biztos nem vette észre.
én: A visszajátszott tartalmaknál, egyéb stream applikációknál nem tapasztalom a hibát, ott másik IC a felelős?
T: Ennyire nem értek hozzá, nekem ezt mondták, hogy ebbe az irányba kell elindulni és egyébként kivétel nélkül LG televízióknál fordul elő. Próbálja meg alaphelyzetbe állítani a TV-t, jelentkezzen ki a Google fiókjából, az is lehet összeakad, ha a boxon is be van jelentkezve.
én: Nincs ilyen funkciója a TV-nek.
T: Értem, köszönöm, többet sajnos nem tudok segíteni. Tovább nyomozunk, nem világos a probléma mibenléte.

Becsületes elköszönés, előtte felajánlva a helyszíni kiszállást, esetleges IPTV-re váltásról is szó lehet. Egyelőre nem szeretnék váltani.

Ma reggel egy másik technikus felhívott és elkérte a TV pontos típusát.

Holnap ki fogom próbálni egy Samsung TV-vel.

[ Szerkesztve ]

üzenetek