Ubiquiti hálózati eszközök - Hálózat, szolgáltatók fórum

üzenetek

hozzászólások


kis.zsolt
(tag)

Huhh, nem egyszerű!
Szép sorjában:

Kértem egy tikettet az RMA felületén a garanciális igényemmel, megadva az UA-SK-EU egységből az UA-Pro MAC azonosítóját.
Mivel nem volt számla már róla, így képernyőfotót csináltam az Ubi store megrendeléséről, majd a hiba leírásánál küldtem fotót az UA-Pro gyári számáról (ami a MAC azonosító) és egy képernyőmentést, hogy az applikáció szerint nem látható az eszköz.

Pár percen belül elfogadták és biztosítottak arról, hogy jó kezekben van a folyamat.
Nem sokkal később jöttek a konkrétumok külön-külön e-mailben:
- Leírták, hogy mit kell tennem, és hova kell postáznom a hibás eszközt (30 nap van rá). Itt csatolták a visszaküldési csomaglevelet, amit a csomagban kell elhelyeznem.
- Kaptam az UPS-től egy szállítási címkét, amit a csomagra kell tenni, jól leragasztva.
- Tájékoztattak, hogy a csererendelésemet felgyorsították
- Aztán, hogy a csereterméket visszarendelték (Your Replacement Item Has Been Backordered)
- Aztán, hogy a cseretermék kiszállításra előkészítve (Your Replacement is Being Prepared for Shipment)
Megnéztem a szállítólevelet, amit az UPS adott, azon 4kg-os a csomag, úgyhogy megkérdeztem az RMA-t, hogy az egész Unifi Access kitet kell UA-HUB + UA-Lite + UA-Pro-val együtt elküldenem, vagy elég csak a hibás UA-prot.

Most várom, mit írnak.

üzenetek