Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon) - Hálózat, szolgáltatók fórum

üzenetek

hozzászólások


TheHardOne
(tag)

Van ebben is valami. De amit egy ideje próbálnánk megfejteni, az a "mit basztak el" kérdésre adott válasz, és ugye egyre többeknél van probléma. Ugyanis a hálózat, kiépítés, stabilitás, működés stb. valamikor volt. Voltak gondok UPC időkben is, de olyan is volt, hogy két évig egyhuzamban fel se kellett hívni a 1221-t. Mostanában legalább 2 hónapja a 1270-et napi 3x felhívhatnám, de már nincs értelme. Még nem is a felvásárláskor instant kezdődtek a problémák, ami betette a kaput az a firmware frissítés (és feltehetően a hozzá kapcsolódó backend, CMTS stb. variálások) volt, még ha sokan kételkednek is ebben. Ezért lenne fontos tudni, hogy pontosan mi okozza a problémákat, hogy vissza lehessen csinál(tat)ni. Hacsak nem valami szándékos (üzletpolitikai) döntés. Sajnos a szolgáltató részéről semmiféle hajlandóság nincs a transzparenciára, műszaki részletek hozzáértő megvitatására. Még úgy sem, hogy néha találni segítőkész kollégát az ügyfél(elhárító)szolgálaton.

üzenetek