"hangosak az autók.
De ez az autópályán kit zavar? A 300 méterre lévő őzet? Téged a kocsiban nem fog."
Óh, hát mondjuk 1.5 éve exkluzíve füldugóval vezetek, és így sem vagyok maradéktalanul elégedett. Jó dolog a hiperszenzorosság, csak épp' nem merem zajvédelem nélkül elhagyni a lakást, és a városi sétákat (megyeszékhely) is védetten szoktam tenni. Nem véletlen gondolom vezetéstechnikai biztonsági faktornak az akusztikus üvegezést-oldalablakokat.
De a nagy felniket sem értem feltétlenül, mert: kisebb felni& ballonosabb gumi --> nagyobb kényelem, takarékosság, kisebb zajterhelés (érdemes séta közben hallgatni az elhaladó autókat, ha van olyan hely, ahol nem annyira sűrű a forgalom. ég-föld a különbség 16 és 19 közt.)
Ja, jól néz ki a malomkerék. De azzal azért tisztában vagyok, hogy ezt NEM fogjuk megoldani a közeljövőben (forgalomcsökkentés, járművek számának csökkentése, előírások alaktényezőre és homlokfelületre, kisebb felnik és kevesebb teljes energiafelhasználás, energiahatékonyság növelése (erre pont jók az eletro és hibridek). Csak álmodozni lehet, nem?
NB: a "theory of mind" doménen borzalmas alacsony percentilben helyezkedek el (ASD). Így számomra kicsit science-fiction kategória már a tudat is, hogy nem feltétlen mindenki ilyen közlekedést szeretne. Vagyis hiába tudom, hogy mit generál a gondolkodásmódom, de "nem értem"
[ Szerkesztve ]