üzenetek

hozzászólások


doooo
(veterán)

Arra gondolok, hogy nem régi alkatrészekből ollózzák össze újra, ugyanazt.
A kvótákat pedig nem csak teljesítik, de folyamatosan előttük is járnak. Az utolsó új, csak belsőégésű motorral szerelt autójukat sem egy nappal azelőtt fogják legördíteni a gyártósorról, hogy az Unió, meg még egy rakás másik ország betiltaná ezeket, hanem évekkel korábban.
Nem érdemelnek nagy dicséretet, de akkor is a többség előtt járnak (pláne a lefedett piacot tekintve, hisz nem 3-4 luxusmodellt készítő gyártóról van szó, mint mondjuk a Jaguar Land Rover), és épp azért, mert nem az abszolút minimumot nyújtják, amit állítasz.
Ja és ha már akku (amit ugye a Tesla nem maga gyárt, hanem nagyrészt a Panasonictól vesz; a közös fejlesztés is újabb fejlemény, eredménye meg még csak ezután lesz), a Stellantis a Samsunggal és az LG-vel épít közös gyárakat épp.

üzenetek