Notebook szerviz tapasztalatok - Notebookok fórum

üzenetek

hozzászólások


Romvr
(őstag)
Blog

Gyártó: Acer
Pontos típus: Extensa 5630g
Hiba Jellege: Kijelző mozdításánál, és bizonyos szögekben ugrál a kép
Garancia Típusa: Normál 1 éves szervízgarancia
Szerviz: Központi szerviz
Javítás ideje: 5 nap
Megjegyzés: Kb 10 hónappal a vásárlás után jelentkezett a dolog, de tény hogy kismilliószor csuktam, nyitottam a fedelet (szokásom win+l helyett lecsukni a fedelet hogy sleep-be menjen a gép). Felhívtam központot, egyeztettek időpontot, másnap jött a futár és elvitte a gépet. SMS-ben kaptam a jelentést hogy hol jár. Másnapra már Cseheknél volt. Ott szöszöltek vele 2 napot, majd jött az SMS hogy kész és küldik vissza. Másnap megjött a futár a géppel. Kijelzőcserét eszközöltek, meg portalanítottak egy kicsit.

Gyártó: Acer
Pontos típus: Extensa 5630g
Hiba Jellege: Random időközönként fehér sávokba ugrik a kép
Garancia Típusa: Kiterjesztett garancia 3 évre.
Szerviz: Központi szerviz
Javítás ideje: 3 nap
Megjegyzés: A hiba más volt mint a régi, legalábbis látványra. Kb 1 év és 2 hónapra a vásárlástól. Felhívtam a központot, egyeztettek időpontot, másnap jött a futár. Következő nap jött az értesítés hogy már Cseheknél van, rá egy órával hogy elkészült, harmadik nap ért vissza. LCD kijelzőhöz vezető kábelt cseréltek. Az óta hibátlan a gép.

Szóval az Acer garanciáztatással kapcsolatban jók a tapasztalataim.

[ Szerkesztve ]

üzenetek