Notebook szerviz tapasztalatok - Notebookok fórum

üzenetek

hozzászólások


wvl
(csendes tag)

Gyártó: Lenovo
Pontos típus: ThinkPad EDGE E420
Hiba jellege: Nem kapcsol be a gép
Garancia típusa: Normál/alap szervizgarancia
Szervíz neve: Smartservice Kft.
Javítás ideje: 11 nap
Javítás jellege: alaplap csere, DC in alkatrész csere

Az itteni tapasztalatok alapján először a központi IBM szervizbe mentem, ahonnan az ott maradt egyetlen munkatárs átküldött a Smartservice-hez azzal, hogy oda mentek át a kollégái egy átszervezés miatt, és jobban járok, ha oda viszem.

A Smartservice-es ügyfélszolgálati munkatárs nagyon segítőkész és kedves volt, ennek ellenére a szolgáltatással nem vagyok különösebben elégedett:
- 11 nap egy thinkpad esetében bosszantóan hosszú idő, még akkor is, ha csak egy "kommersz" edge modellről van szó
- a billentyűzeten valami olajos anyag volt szétfolyva mindenfelé, gondolom a vízállóságot tesztelhették vele, vagy ilyesmi, csak nem törölték le a végén

Miután a gép nem jegyezte meg a bios beállításokat, leszedtem a hátsó borítót:
- a hátlapot a csavarok mellett rögzítő bepattintható műanyag "fogak" közül az egyik gyakorlatilag le volt törve, lifegett ide-oda, én szedtem le végleg, mielőtt beleesne a gép belsejébe és esetleg új hibát okozna
- a cmos elem nem volt visszadugva az alaplapra

üzenetek