Végső soron a userek tehetnek mindenről. Ha megnézel egy régi vágású random szívódízel motort azt nyugodtan lehet non-stop alapjárattól terhelni soha nem lesz semmi baja mert az a motorkonstrukció kvázi arra lett kitalálva, olyan a kenési rendszere stb. Aztán bejött a feltöltés a széles fordulatszám tartomány dízelnél is az emberek részéről a nagyobb teljesítményre való igény és ez szépen hozta magával a már jól ismert problémákat. Azért elég vicces, hogy egy 300D Mercedes motor amit 1970-től szerelték a W114-be aztán plusz egy hengerrel a W123-ba is még akkor is egykedvűen csattog majd bele a naplementébe amikor a jelenleg tervezési fázisban lévő még nem is létező motorokat már rég beolvasztották sörös doboznak. Ugyanez igaz a nagy ccm szívóbenzinesekre is azok is csak user error miatt esnek térdre. A turbós agyonbonyolított modern fosok meg hullanak mint legyek a kemotox felhőben.
[ Szerkesztve ]