üzenetek

hozzászólások


8th
(addikt)
Blog

Normális országokban már drágább lenne őket javítani, mint venni egy újat.

Egy fenét. Az alkatrészárait elnézve a W114/115 pont az olcsóbban fenntartható veteránok közé tartozik és megvan az az előnye, hogy a mai napig egy két spéci dolgot leszámítva ténylegesen mindent megkapsz hozzá egy tetszőleges hazai webshopban is, az újabb öreg mercikhez meg pláne (W123, W124).
Másrészt egy szépen felújított állólámpás manapság igen jó befektetés. Míg az új autón kapásból hatalmasat dől a gazdi amint kigurult vele a kereskedés kapuján és az első néhány évben komoly százalékát veszti az újkori értékének addig egy veterán merci ára már csak felfelé mozog. Nem gondolom tehát, hogy egy ilyen fapados szög egyszerű 300D szívódízelt idehaza drágább lenne fenntartani mint bármilyen tizenöt éves középkategóriás 300+++ ezret futott dízel autót amin szép lassan elfárad már ez-az. Mondjuk a turbó, a vacak minőségű hazai gázolajra érzékeny üzemanyag vagy a méregdrága befecskendező rendszer, vagy a kettőstömegű, vagy a részecskeszűrő vagy épp valami egyéb elektromos kütyü, vagy szerencsétlen esetben ezek közül akár több is egyszerre. A merciket akkoriban a tulajdonosnak gyártották és nem a szervíznek mint manapság és a gyengébb anyagminőség és rosszabb gyártástechnológia ellenére is Németországban és skandináv országokban a mai napig rengeteget látni belőlük a forgalomban és idehaza még csak csak de ott végképp nem állja meg a helyét a nincs pénz újra elmélet. :N

[ Szerkesztve ]

üzenetek