üzenetek

hozzászólások


Noukoum
(veterán)

Tele van a használt piac 10+ éves elektromos autókkal. ;)
Nesze neked.. butaság? információhiány? tudatlanság?


KubanitoS
(veterán)

Én a konkrét modellről beszéltem, nem az elektromos autókról általánosságban.


Noukoum
(veterán)


Ezt is megveszik, nem ment a levesbe. Pedig sokan szerették volna.


Chereiose
(addikt)

Ráadásul ezekért amik fiatalabbak simán elkérnek 3 millió felett, úgy meg a Spring támogatott ára nem számított rossznak.


kBika
(csendes tag)

ja mind lezúzott akksikapacitással... ez a dacia meg a később küldött peugeot is kb egy mopedauto, csak hátráltatja a többi közlekedőt


Alg
(veterán)
Blog

Bécsben amúgy kb. ez van.
Sőt, legutóbb pont azon dobtam el az agyam, hogy ahogyan ~5 éve elkezdtek terjedni a Teslák, mostanában mintha mindenki Taycan-okat venne, "rengeteg" lett belőlük hirtelen.


Noukoum
(veterán)

Látod még úgy is van rá igény hogy elsőgenerációs autóként jelentős a degradáció.
Gondolom a swfit meg a clio nem hátráltatja a többi közlekedőt, csak a spring.

[ Szerkesztve ]


peugeotmate
(őstag)
Blog

Az átlag amerikait a 'szex és nem york' vagy a 'született feleségek' alapján képzeled el? :)

Jó munkát, remélem a siri-nek diktálod majd a választ, szerintem ne gépelj, hülyeség.


Noukoum
(veterán)

Durva hogy egyeseknél mennyire félretud kattanni valami.


aujjobba
(addikt)
Blog

A Tesla gyakorlatilag proli nepauto, a minosegevel is problemak vannak/voltak allitolag, raadasul onvezetni se tud valojaban, hiaba az ellentetes marketing.
Akkor mar inkabb a Taycan, szerintem.

Mondom ezt egy 15 eves csaladi Honda tulajakent :P


Metilalkohol
(csendes újonc)

Egyetértek.

Közben olvasom, visszatértek az első űrturisták....

Ahogyan írtad, teljesen igaz: "De én menjek kerékpárral dolgozni esőben, nem?"


Emericus Max
(tag)

Amerikai cégnek dolgozom és számtalanszor voltam az USA-ban az elmúlt 10 évben, plusz napi szinten beszélek/beszélgetek amerikai kollégákkal/barátokkal.
Szóval eléggé első kézből vannak tapasztalataim.
Meg a világ más tájairól is, mivel meglehetősen sokat utazom.
Szóval ezt mellélőtted fotelhuszárkám :N

P.S.: nem használok Apple termékeket elvből sem, szóval ezt is...
Meg amúgy semmilyen más digitális 'asszisztenst' sem, ami eggyel több eszköz csak amivel lehallgatnak és követnek...


peugeotmate
(őstag)
Blog

Értem, tehát a legjobb belátásod és minden tudomásod ellenére árral szemben éled meg a mindennapjaid, annak ellenére hogy tudod hogy ez rossz neked. Jó szelet hozzá.


eszgabor
(aktív tag)
Blog

Vettünk egyet támogatással, szerintem szerethető autó.
Feleségem használja, én egy benzinessel járok dolgozni.
A Spring az otthon-iskola-óvoda-munkahely és ugyanezt az utat visszafelé teszi meg minden nap. Sok rövid szakasz, amit az előd benzinessel sajnáltam minden nap megcsinálni. Az előd kiöregedett, 22 éves és mindenképpen akartunk egy új autót venni helyette. Tavaly nyáron amikor rendeltük, 4,5 mFt volt támogatással az ára a Comfort Plusnak. Szinte bármilyen benzines kisautó drágább volt ennél és most ebben a tavaszias időben 460 Ft-ból megy el 100 km-t, azaz 1 liter benzin árából, amit szerintem egy robogó sem tud. Tervezett szervizre kevesebbet kell költeni, mint egy benzinesnél, a nem tervezettet meg majd meglátjuk, de van 5 év garink (3 év az alap)
Nem lettem volna ellene egy cvt-s automata Swiftnek, viszont a csomagtartója kisebb volt mint ennek és már ránézésre sem tűnt elégnek az iskolatáskákhoz, óvodai zsákhoz, paplanhoz, jégkorong felszereléshez stb. A Springbe szépen belefér minden. A gitár mondjuk már csak hátul két gyerek közé van beállítva a padlóra.
Amit sajnálok egy kicsit, hogy csak 4 személyes, pedig a 3 gyerek lazán elférne hátul egymás mellett (már csak egy ülésmagasító kell)
Már úgy megkedveltük, hogy családilag kirándulni is mennénk vele csak nem férünk be minden. A Zoé 7,9 mFt lett volna állami támogatással, +1 személlyel és +30 liter csomagtartóval.
Kirándulni van másik nagyobb autónk, így végülis arról sem kell lemondanunk. Ha majd azt cseréljük valamikor akkor lehet elgondolkodunk egy villanyos utódon annak is.

[ Szerkesztve ]


Andreaspasco
(junior tag)

Így van.
Marad a wv Passat TD! ;]


Noukoum
(veterán)

Plusz a legfontosabb hogy sokkal kisebb környezeti lábnyommal autóztok és a városban sem füstöltök napi szinten.

[ Szerkesztve ]


Bog
(HÁZIGAZDA)
Blog

Annyiért nyilván megérte. Én ugyanennyit gurítottam rá a Citigóra, az még jobban megérte. Ezeknek az időknek azonban vége.


Somatom
(veterán)
Blog

Tényleg fejben dől el. Tőlünk nyugatra a bringás szent állat. Ha egyet beküldesz a bozótba, rádrohad a műanyag lakat. Már azért is bünti jár, ha másfél méternél közelebb kerülsz hozzá előzés közben. Meersburg -nál először a bringásokat engedik le a kompról, aztán az autókat. Utána jön egy meredek szakasz, két hajtűkanyarral. Na, az gyönyörű, ahogy az autók egyesben araszolnak fölfelé a bringások után.
Sajnos, nálunk még balkáni állapotok uralkodnak a fejekben. Neked az, hogy árokba vele, neki meg az, hogy odaver a szélvédődre, tükrödre a 3 kilós lezáró lánccal.


peugeotmate
(őstag)
Blog

Mivan? :DDD :W
Hogy jön ide a szubjektív ítélet? Egyesével betolnád őket a bozótba? Milyen alapon? Milyen mentális állapotban vagy? Jogosítványod van-e? Félelmetes.
Nem hari kérdése ez.

[ Szerkesztve ]


weberzolee
(aktív tag)

Azért ez erősen mellőz mindenfajta logikát és környezetvédelmet...
- A bringásnak szar mert minden autó ami megelőzi az arcába pöfög
- A bringásnak szar mert folyamatos autó forgalom van mellette
- Az autósnak szar mert nem tud haladni a saját tempójában
- A környezetnek szar mert egyesben haladnak az autók 1km -en keresztül
Persze ha az autósok mennének először akkor...
- A bringás nem szagolná a kipufogógázt mert az autók messze járnak
- A bringást nem 'veszélyeztetnék' a mellette elhaladó járművek
- Az autós a saját tempójában haladhatna
- A környezet kevesebb terhelést kapna a motorok ideális használata miatt
Tényleg érdekelne hogy mi ebben a logika...

üzenetek