[Re:] [Depression:] Autóversenyzők! Ti nem vagytok normálisak! - BLOGOUT fórum

üzenetek

hozzászólások


Somatom
(veterán)
Blog

Na, azt még nyugaton is tanulniuk kéne. Rendszeres szitu:
Gurulok nyugis 85 -tel. Emberünk érkezik jobbról a felhajtón 40 -nel. Elkezdi gyorsítgatni. Már egy tempóval haladunk, amikor megijed, hogy elfogy a gyorsító sávja. Visszalassít és próbál mögém besorolni, majd kielőz és elkezdi vadul tolni neki. Vajon, mire gondol a felhajtón? Arra, hogy mi lesz, ha én is nyomni kezdem és felgyorsítok 130 -ra a kamionnal, hogy ne tudjon bejönni elém? Vagy, majd beljebb húzódok, hogy a 200-300 lovas verdájával fel tudjon hajtani a pályára? Nem értem az ilyeneket.

[ Szerkesztve ]


Lauda
(félisten)
Blog

Sajnos a németeknél ebből veszélyes helyzetek is ki tudnak alakulni. Képesek még befékezni a gyorsítósáv végén, vagy ami még rosszabb, nekirántja a pótkocsi kerekének az autót. :F Nyomna egy kövérebb gázt és simán bemehetne a kamion elé a gyorsítósáv után is (már ha egyéb más módon ez nem sikerül neki). De annyira szabályozott az agyuk, hogy erre képtelenek. Ennek is van jó oldala, de ilyenkor kijön a negatív oldal is. Mikor látom, hogy csónakkal az utánfutón ott áll a gyorsítósáv végén és indexel. Na ott soroljon be egy tömött pályán....

[ Szerkesztve ]


Somatom
(veterán)
Blog

A másik, amikor dugóban araszolva a Fittipaldi betolja a verdát a kamion elé. Megjegyzem, tök fölösleges, mert a kamionos nem szokott kekeckedni a személyautóssal. Semmi értelme, mert a személyautó úgyis kikerül előle. Viszont, ott totál holttérben van a matchbox. Nekem még nem sikerült a full kontakt, de több kollégámnak már összejött. Azt mondja a mérges kismalac:
-Nem láttad, hogy indexeltem?
-Téged sem láttalak, hülyegyerek, nemhogy az indexedet!
Ezzel csak arra szeretném felhívni a figyelmet, hogy jobbról, közvetlenül egy kamion elé beállni, vagy tartósan a fülke mögött, jobb oldalon tartózkodni az egészségre kifejezetten káros cselekedet.

[ Szerkesztve ]


Lauda
(félisten)
Blog

Nekem már sikerült. Bécsben az S1-en. Araszoltunk, induláskor belenéztem a holttértükrökbe, aztán egyszer csak rotyog a jobb eleje. Elindultunk, a csávó meg jobbról behúzódott elém, nem látsz belőle semmit. Így járt.


Somatom
(veterán)
Blog

Én sem a mazsola sorsán aggódom, csak sok idő az ügyintézés, boríthatja a napi tervet.


Lauda
(félisten)
Blog

Igen. Szerencsére akkor úgy jött ki, hogy mentünk együtt a schewchat-i omv kútig és ott a parkolóban megírtuk a papírokat, betudtam egy 45-ös-nek. :D

[ Szerkesztve ]


ivana
(Ármester)
Blog

+1 megoldás a mindkét sávban haladás és a cipzár elv alkalmazása. Az, hogy elsőbbséged van, nem feltétlenül azt jelenti, hogy bunkónak kell lenni.

(#127) Depression A kresz tiltja az indokolatlanul lassú haladást, ez bőven kimeríti azt, szóval egyáltalán nem szabályos. (Attól, hogy nem büntetnek érte még tilos) Arról nem is beszélve, hogy elég fura, hogy 70 és 90 között 2 literes fogyasztás különbség van, nagyon nem kéne (arról nem is beszélve, hogy ezt nem is 100-on hozod ki, mert akkor nem 1-1.5 óra lenne a havi idő különbség). Max. ilyen trabant, kispolski szintű kocsiban. Ilyen átlag kocsik esetén valahol 110 felett szokott elkezdeni nagyon megnőni.

(#142) Lauda Az osztrákok is nagyon lámák tudnak lenni, szerintem sokan húzatják ki rendesen a kocsit. Emlékszem még tanuló vezetőként, amikor felmentünk az oktatóval az M0-ásra: "Meleg a motor hagyjad forogni" :U
Arról nem is beszélve, hogy csesznek behúzódni a külsőből a belsőbe személyautóval (nyilván a kamion az maradjon kint nyugodtan), ha tök üres a belső. Itthon ez azért simán szokott menni.


Somatom
(veterán)
Blog

Ha másik kamion jön, vagy nyög egy kisteher, vagy szgk. húz valami rettenetet, akkor behúzódok. De, 100 lóerő fölött egy szóló szgk -val ezt oldják már meg önállóan!

[ Szerkesztve ]


borg25
(senior tag)
Blog

Nem azt mondtam, hogy nem szabályos, hanem, hogy bunkó dolog. A kocsi orrának bedugását viszont már nem mondanám szabályosnak, elvégre a KRESZ szerint nem kényszeríthet téged sebességed megváltoztatására. Az lenne a fer, ha belenyugodna egy 1:5 cipzár elvbe, s nem háborogna, hogy mi az, hogy a második nem engedte be? Hol marad a cipzár elv? Ott ahol az ő modora.

(#138) bambano
Programozási alapismeretek: Ha van két ajtód és mögötte egy ügyintéző, akkor mikor a második ajtón bejövő ügyféllel foglalkozik az ügyintéző, akkor mit csinálnak az első ajtónál lévők?
a. Várakoznak
b. A jó Isten elintézi a dolgukat
c. Nem tudom, és nem is érdekel, bunkó vagyok

Tudom, hogy tudsz programozni. Minek tekintenél, egy ilyen kiszolgáló rendszert: Egy szolgáltatásra várakozol (átjutni a körforgalmon) annak két sora van. Prioritáskezelést az API a programozóra bízza, azt mondja, két sort definiáltam az egyik a normal, a másik a prio. Aztán a programozó érezze, hogy melyik sorba küldi az üzenteket. Az API-ra két kezdő programozó ír szoftvert. Józsi úgy gondolja, hogy tökös legény, tehát az ő üzeneteinek a prio csatornára kell mennie. Béla végiggondolta, hogy normál kommunikáció lesz, úgy is mindenki a normal csatornát használja, ő is azt fogja tenni.
Egyikük se implementál prioritásmeghatározást, hogy az üzenet fontosságának megfelelően váltson csatornát.
Az eredmény ahogy várható, Béla üzenetei jóval lassabban jutnak célba.
Ki végzett rossz munkát? Az API megírója, Józsi, Béla? Hogy lehetne a legegyszerűbben javítani a dolgot?

Tényleg nincs a KRESZ-ben prioritás sáv? Azta, ki gondolta volna. Akkor talán jobbra tarts szabály sincs, hogy feleslegesen ne tartózkodj a belső sávban, hogy azt hagyd meg azoknak, akiknek szükségük van rá. Lehet, hogy bennem és a többiekben van a hiba, de álló sort megelőzni, mert kezdődik a barátok közt nem meríti ki a szükség fogalmát. A nagyon kell hugyoznom és ott a Tesco szánalmas, de legyen. A hülye csicskák ti csak araszoljatok, nem.

Kis érdekesség:
Pszichológusok csináltak egy érdekes kutatást. Azt mondták, hogy két személynek adnak összesen 10 dollárt. Az első személy határozza meg, hogy milyen arányban osszák szét egymást közt a 10 dollárt, de a pénzt csak akkor kapják meg, ha mindketten rábólintanak.
Azt hiszem az átlag az lehet, hogy 6-4 arányban osszák meg a pénzt. A fele-felét ritkán ajánlották fel, amikor az első nagyon pofátlan volt (8-2) akkor már a második inkább azt mondta, hogy inkább nem és ugrott a 10 dollár. Matematikailag a 2 dollár is több mint a semmi, így az is jó döntés lenne, viszont az emberben bekapcsol az igazságérzet.


borg25
(senior tag)
Blog

"Gondolom autópályán a gyorsító sávban levőket sem engeded be, várjanak csak a sorukra, adjanak csak neked elsőbbséget mindenképpen."

Ez ugye beugrató kérdés akart lenni, hogy a helyes válasz a Német módszer, hogyha tudsz, akkor húzódj be a belső sávba hagy tudjon bejönni a gyorsítóról a másik. Azt mondják a nyugati BMW-k jobbak, ott nem csak nem spórolják ki az irányjelző kábelét, de még kormány is van, hogy sávot tudj váltani a BMW-ddel.

Apropó irányjelző: Mi a véleményetek az Albán használatáról? Mikor úgy gondolja, hogy te meg szertetnéd őt előzni, és látja, hogy előtte szabad (esetleg kanyarban ő már belátja a részt) s jobbra indexeléssel jelzi, hogy szabad az út mehetsz? Meg ő le is húzódik.

Te nem érted mit sérelmezek: Nem azt, hogy megy a másik sávba, és megelőz és 5 perc előnyre tesz szert. Hanem, hogy erre nincs semmilyen indoka. Csak az, hogy magát előrébb valónak véli. A példákból látnod kéne, hogy ha tényleg sietnie kell, mert fontos találkozóra megy időre, betegszállítás, busz, pisilnie kell, menjen nem zavar. De ha ma is mint tegnap és az egész hónapban fél óra csúszásban van, mert nem kelt fel előbb hát, az hagy ne legyen elégséges indok.

[ Szerkesztve ]


Kisgépkezelő
(senior tag)

Addig kötelező a jobbra tartás amíg az a sáv nem telített. Ha 500 méter dugó van az szerintem kimeríti a telített, sőt inkább a túltelített fogalmát amiből az következik, hogy teljesen szabályosan el lehet haladni mellettük a belső sávban. Hogy neked külön szabályaid lennének, azzal a KRESZ sajnos nem tud mit kezdeni.


bambano
(titán)
Blog

"a KRESZ szerint nem kényszeríthet téged sebességed megváltoztatására": mint az közismert, nincs ilyen szabály a kreszben.

és hiába próbálsz idegen problémakörből vett példákat erőltetni, nem lesz tőle igazad. azért van a két sáv, hogy feltöltsd.


ivana
(Ármester)
Blog

Sőt az indokolt zavarás megengedett. Szóval például az, hogy el kell venned a gázt, mert valaki kijön eléd bőven belefér, de nagy forgalom esetén akár az is ha enyhén fékeznie kell.


borg25
(senior tag)
Blog

Tehát szerint ez így úgy tökéletes ahogy van, javítani nem lehet rajta.
A problémamegoldás során a probléma modellezése meg hülyeség. Értem, vagyis nem.
Ahogy azt se, hogy mi is volt a probléma azzal, hogy Depression azt írta, hogy lakott területen kívül 90 helyett 70-el akar menni. A 90-es tábla a maxot írja elő a minimumot nem. Külterületre nincs ilyen megkötés, csak ha kint van a minimális sebesség tábla. (info)Megmondom mi a gond, ha ő 70-el megy, akkor ha mögé keveredtek, nem tudtok menni, itt meg a luser használja az egyenes sávot abban araszoljon, hogy ti hagy mehessetek előre a másikban.
Nem akarjátok figyelembe venni, hogy ez egy olyan szituáció, hogy vagy hagyod, hogy szembeköpjenek, vagy te köpöd szembe a másikat. Persze ezt elegánsan szembekötéssel is lehet kezelni, hogy á, azt már ne vizsgáljuk, hogy mi van a összeolvadáson túl, szóval egyáltalán nem köpöm szembe a többieket mikor elmegyek mellettük, különben is ők a hülyék, hogy nem jönnek utánam.
Érdektelen hogy az egésznek mi a hatása, van-e értelme, forgalmat lassító hatása, a lényeg, hogy nektek a kiskapu ott legyen a szabályok betű szerinti értelmezésekor.


ivana
(Ármester)
Blog

25. § (5) Nem szabad a járművel indokolatlanul olyan lassan haladni, hogy az a forgalmat akadályozza. Szerinted ez mit jelent?

akkor ha mögé keveredtek, nem tudtok menni Vagyis a forgalmat akadályozza.

A másikat meg végképp nem értem, azért van két sáv, hogy azokban haladjanak az autók. Mindenki nyugodtan használhatja a másik sávot is. Az, hogy valakinek nem megy a visszasorolás az nem az én gondom.

Elsõbbség: továbbhaladási jog a közlekedés más résztvevõjével szemben. Azt a jármûvet, amelynek elsõbbsége van, az elsõbbségadásra kötelezett nem kényszerítheti haladási irányának vagy sebességének hirtelen megváltoztatására. Azt a gyalogost, akinek elsõbbsége van, az elsõbbségre kötelezett nem akadályozhatja és nem zavarhatja áthaladásában." Kiemelném itt a hirtelen szót.

[ Szerkesztve ]


bambano
(titán)
Blog

figyi, bármennyire is qvajó a grafika, a közúti közlekedés az nem gta4. ha szerinted szemenköpnek, akkor ne járj kabrióval.

tehát pihenj kicsit, mert már fárasztó a hülyeséged, hogy nem akarod felfogni a tényeket.


borg25
(senior tag)
Blog

Szerintem te nem tudod felfogni, ignorálod az állításom mögött rejlő matematikát, és nem akarsz arra igennel vagy nemmel válaszolni, hogy ez most a létező legjobb megoldás, és nem létezhetne jobb, vagy lehetne fejleszteni.
Elismerem, hogy a létező szabályok nem tiltják, ahogy a Googlenek, Amazonnak, többieknek az adóoptimalizálást. Csak az se szép, csak legális. Ráadásul most már ott azért legalább a látszat erejéig igyekeznek a kiskaput megszüntetni.

ivana:
Attól, hogy csúcsidőben nem tudod alkalmazni a jobbra tarts szabályt, az nem jelenti azt, hogy normál körülmények közt nem fogalmaz meg prioritást a sávok közt, hogy belső sávban addig tartózkodj, míg muszáj, azaz a belső sávnak nincs magasabb prioritása. Igen szó szerint nincs a KRESZ-ben, hogy a belső sáv magasabb prioritású ahogy bambano rávilágított, de az eredménye az lesz.

Ui: Ő indokoltan hajtok lassan 70km/h-val, mert a szemembe süt a napfény/kényelmetlen az ülés és már nem tudok úgy az útra figyelni, hogy bevállaljam a 90 km/h-t/ anyóssal beszélek kihangosítón és ugye az részben elvonja a figyelmet, ezért a sebességgel csak a szituációhoz alkalmazkodok. Gondolom nem véletlenül említettétek, hogy sosem büntetnek miatta, mert könnyen kimagyarázható. A min sebesség tábla is az, ha nem verőfényes az idő, az is megengedi, hogy a körülményeknek megfelelően akár a táblánál alacsonyabb sebességet vegyél fel.

A 25. § (5) érdekessége, mikor a körúton te az előírásnak megfelelően 50-e mennél, de szabályosan letolnak, hogy 65-ig nem büntetnek (csak helyben, ha te vagy a tulaj), meg itt nincs is sebességmérés, akadályozod a forgalmat, ha nem gyorsítasz 70-re, a 30-as tábla meg csak a felújításból maradt ott ne vedd figyelembe....


ivana
(Ármester)
Blog

Attól, hogy csúcsidőben nem tudod alkalmazni a jobbra tarts szabályt, az nem jelenti azt, hogy normál körülmények közt nem fogalmaz meg prioritást a sávok közt, hogy belső sávban addig tartózkodj, míg muszáj, azaz a belső sávnak nincs magasabb prioritása. Igen szó szerint nincs a KRESZ-ben, hogy a belső sáv magasabb prioritású ahogy bambano rávilágított, de az eredménye az lesz.

Amennyiben van két forgalmi sáv teljesen szabályos előzni a külső sávban araszolókat. Ha az a kérdés, hogy nő-e az út áteresztő képessége, ha mindenki csak az útszűkületnél sorol be a válasz igen.

Ő indokoltan hajtok lassan 70km/h-val, mert a szemembe süt a napfény/kényelmetlen az ülés és már nem tudok úgy az útra figyelni, hogy bevállaljam a 90 km/h-t/ anyóssal beszélek kihangosítón és ugye az részben elvonja a figyelmet, ezért a sebességgel csak a szituációhoz alkalmazkodok.

Ebből maximum a napsütés indokolt, de olyan szökőévben egyszer van. Az anyóssal beszélgetés pedig elég wtf, ha kihangosítva zavar akkor ne telefonálj, vezetés közben figyelj a vezetésre. Ha belerohadtál az ülésbe akkor meg állj meg pihenni.

A véleményem az, hogy a vezetés veszélyes üzem. Az aki fél tőle, nem képes megoldani egy sávváltást, vagy egy megfelelő sebességgel a forgalom tempójában haladást az inkább áramot vezessen.


woodworm
(veterán)

Mondjuk amíg rengeteg gépjárműnek 70 km/ó a megengedett legnagyobb sebessége lakott területen kívül, addig nehéz az ilyen sebességgel közlekedő személygépkocsira ráhúzni, hogy indokolatlanul lassan halad és akadályozza a forgalmat.
Tény, hogy senki sem tartja és nekem se ez jutott eszembe, amikor fél órát vonatoztam tegnap este egy csiga mögött.

[ Szerkesztve ]


philoxenia
(MODERÁTOR)
Blog

A környezettudatosság nem elég indok? :F


philoxenia
(MODERÁTOR)
Blog

Igazából várom már az utánfutóval kilencven-százzal haladók kiszűrését.... [ 26. § (1) b)]


bambano
(titán)
Blog

na mégegyszer: az, hogy neked kisebbségi érzésed van az autódban, nem én az én felfogásom miatt van.

a kresz pedig nem matematikai alapokon nyugszik.


philoxenia
(MODERÁTOR)
Blog

Na fussunk neki még egyszer! Milyen érzése van? :F

;]


Somatom
(veterán)
Blog

Símán lehetne rajta javítani. Telepíten kell mindkét sáv mellé egy-egy vizsgaállomást. Amelyik a balos sávból pofátlankodik, azt a bal oldaliba, amelyik a jobbosban mászik az előtte haladóra, azt meg a jobb oldaliba kiterelni. Aztán, kontroll címszóval szigorított műszaki vizsga. Lényeg, hogy jó sokáig tartson. Sztem a harmadik napon szép, rendezett zippzárban történne a besorolás.

[ Szerkesztve ]


philoxenia
(MODERÁTOR)
Blog

Hieronymus
(addikt)
Blog

"elvégre a KRESZ szerint nem kényszeríthet téged sebességed megváltoztatására."
Indokolt esetben még akadályozhatlak is. Veszélyeztetni nem szabad a másik közlekedőt.

"Az lenne a fer, ha belenyugodna egy 1:5 cipzár elvbe,..."
És minden ilyen helyre kiállítasz egy rendőrt aki számol vagy hogyan gondolod?

Az a legnagyobb baj, hogy nem érted miért alakítanak párhuzamos közlekedésre közutat, amikor a végén egy sávra szűkítik a tovább haladást.

Ez egy közlekedés szabályzási eljárás normáliséknál. Lehajtó, átvezető sávoknál a torlódásokat csökkentik. Dupla mennyiségű járművet képes az útszakasz pufferelni. Ha lámpa van az út végén vagy gyakori a torlódás a cél útszakaszon. Ne azt az utat terheljék a libasorban araszoló járművek amit elhagytak a lekanyarodás előtt.

Mit nem lehet azon érteni, hogy ilyen útszakaszon mindenki a rövidebb sor végére álljon be, Ez eseteben a rövidebb sor egy autónyi távolságot jelent. A cipzárt meg az útszükület előtt kell összezárni. Mindenki így halad át leggyorsabban az útszakaszon.

Persze megteheted, hogy nem engeded be a másikat és rátolod az útszűkületre. De senki sem boldogabb attól, ha a helyszínelés végéig mindenki a helyén marad a bedugult útszakaszon. Rádasul a már előtted haladóval szemben már nincs elsőbbséged. Más járművet te sem veszélyeztethetsz.

(#160) philoxenia "A környezettudatosság nem elég indok?"

Mire?
A lassú haladásra bizonyosan nem.
Városi közlekedésben, főleg telített utakon, nincs komoly jelentősége a légellenállásnak. A motor fordulatszáma és a fogyasztás között sokkal egyértelműbb az összefüggés. Ha egy sebességfokozattal vissza kell váltanom, akkor növekedni fog a fogyasztás.
A legalacsonyabb fogyasztást az átlagautók, az autópályák városi szakaszaiban hozzák. A lámpa mentes szakaszokon 60-70 közötti sebességgel haladva, 4 liter alatti fogyasztást produkál az autóm. Harmincas útszakaszon ennél többet fogyaszt.


Depression
(veterán)
Blog

"Arról nem is beszélve, hogy elég fura, hogy 70 és 90 között 2 literes fogyasztás különbség van, nagyon nem kéne (arról nem is beszélve, hogy ezt nem is 100-on hozod ki, mert akkor nem 1-1.5 óra lenne a havi idő különbség)."
A 70, és a 100 -ra törekedve gondolom azért ilyen nagy a fogyasztáskülönbség, és azért olyan kevés az időeltérés, mert ez nem versenypálya, hanem egy egyszerű, de nagyon forgalmas kétsávos út. Szóval 70-nel szép egyenletesen lehet haladni, míg, ha majdnem szabályosan közlekedve nagy gáz, fékezés a jellemző. Majdnem minden második nap egy traktort követ szép hosszú sor 40-nel, vagy volánbuszt 60-nal. Ilyenkor van az, hogy szép lassan utolérem azt, aki percekkel korábban megelőzött padlógázzal. És maga a traktort a hatalmas ellenforgalomban alig lehet megelőzni, a címben szereplő autóversenyző akkor is megelőz akár 5 előtte lévő, szintén a traktor mögött kullogó másik autót. Ezt nézem végig hátulról rendszeresen.
De igazad van, az 1-1,5 óra csak az odaút, hazafelé egyrészt megállok boltban, másrészt a Felsőzsolca-Arnót körforgalomban töltött 1-10 perc teljesen randommá tenné a mérést.
"A kresz tiltja az indokolatlanul lassú haladást, ez bőven kimeríti azt, szóval egyáltalán nem szabályos": Az ártatlanul elszenvedett (másra nem vonatkozik a stop tábla miatt) gazdasági totálkáros autóval járok egy olyan úton melóba, ahol az úthibák miatt van, hogy 40-es tábla van kirakva.
És persze, ez a "szabályos" közlekedés, de lehet menni 130-150-nel is, akár a 40-es táblánál, meg berántani a kormányt a többi "zavaró tényező" előtt, akkor akár odafelé is meg lehet spórolni talán 10 percet, ahogyan elég sokan teszik.


philoxenia
(MODERÁTOR)
Blog

90 helyett 70-ről volt szó...


Tikakukac
(titán)

Részlegesen kapcsolódik az utcai harcosokhoz és azoknak elmeállapotához.

Voltam a téli papucsokat centríroztatni. Mondott érdekeset a gumis.
Húzott Leon FR beállít, ismerik már, látták is ahogy megy és mesélt is róla, hogy miket művel. Hozott egy szett gumit, hogy rakják fel, itt az idő. 4 darab nyárival beállított az Isten barma. Megkérdezték, hogy ezt akarja télire? Persze- válaszolta. Az előző szettet lefüstölte, ezt kapta a facebookon olcsón, idén télire ez lesz. A kérdésre, hogy nem-e lenne jobb legalább valami 4 évszakos, ha már dukál egy ilyen erős és drága autó: jól vezetek, meg úgyis van ESP.

És még mindig nem lehet a helyszínen elásni nyakig a földbe az ilyen idiótákat.


Somatom
(veterán)
Blog

Gondolom, vmi alföldi hely. Aki hegyes vidéken közlekedik télen, az nem mond ilyen marhaságot.


bambano
(titán)
Blog

nem értem a problémádat. én pl. felrakattam négy michelin pilot alpin 5-öt a kocsira, majd letámasztottam a szekeret, mert nem akartam 28 fokban leradírozni a lamellákat.

a téli - nyári gumi értelmetlen besorolássá vált. van a gumi, ami 7 fok napi átlaghőmérséklet alatt használandó, a másik meg felette. amikor a napi átlaghőmérséklet 16-17 fok, akkor a nyárinak nevezett gumi alkalmas.


Hieronymus
(addikt)
Blog

Ez esetben sem kellene még jelentősen eltérni a fogyasztásnak.
Nyilván sok függ a jármű korszerűségétől és állapotától. Ha valaki egyedi mérésre hivatkozik, nem lehet vitatni.


Tikakukac
(titán)

Alföld bizony. Éppen ezért nem kéne itt sem ilyen marhaságot mondani, mert ha lefagynak az utak vagy esik hó, itt egy rohadt métert nem fogsz menni sehova rendes gumik nélkül, mert kotrózás és sózás az nem lesz. Hidd el, tavaly már sipákolt is 1-2 munkáltató nyiregyen, hogy hát hol vannak ezek a rendes talpas legények. Mire ment a válasz a legtöbb helyre: nem jutunk be főnök, de még a rohadt faluból se nagyon ki, úgyhogy tüzelgetünk a vaskonyhába, oldjátok meg :P

bambano: Ha nem érted, akkor lemegyünk ovis szintre. Emberünk úgy vezet, mint aki menekül a szökőár elől. Bevallottan is egy állat. És ő felrakatja télire a nyári használt gumikat. Mikor lenne pénze rendes gumira is, évszaknak megfelelően.
Érted már? Vagy kellene egy 5 kilós kalapács is, hogy nyomatékosabb legyen?
Ha pedig a a 28 fokos levegőn lévő (húbakker, de jó kis mediterrán helyen élsz), ennél minden bizonnyal nem kicsit hidegebb aszfalton leradírozod az Alpinokat, well, ne vidd ki a verdát a versenypályára, akkor nem lesz leradírozva. Közúton meg ugye... ne legyél FR-es srác.


bambano
(titán)
Blog

"Emberünk úgy vezet, mint aki menekül a szökőár elől.": vagyis simán előfordulhat, hogy mire beköszönt az az időjárás, ami indokolná a téligumit, lerongyolja azt a használt nyárit, amit most felrakott. Majd begurul mégegyszer a gumishoz, és felraknak neki valamit.

Ja, Debrecen. Nem leszek FR-es, nem kedvenc a fóccvágencsoport.


Somatom
(veterán)
Blog

Ha nincs kotrózás, meg sózás, akkor fölösleges a gumíval bíbelődni. Fel a láncot, oszt hajrá!


Tikakukac
(titán)

Valamint az is meglehet, hogy holnap reggelre kinő 2 áramszedő a homlokomból és kicsit még hosszabb leszek. És akkor lesz egy helyi villamosa az embereknek ;) Ez is lehet. Vagy belénk rongyol egy ide teleportált meteor és nincs több hülye tippelős verseny, hogy miként lehet az egyértelmű barmokat is valahogy kimosni a helyzetből. Ha így nézzük tényleg igazad van.

Akkor mivel az ovis sem nyert, leírom abszolút dedóban: emberünk ezeket azért tetette fel, mert a télre ő ezt szeretné használni. Nem reptéren gyorsulási versenyre a hétvégén, nem tálcás driftre a parkolóban, nem 2 hét alatt leracsingolom szintre. Amit most szedtek le róla, azok szálig voltak használva. Köszi szépen ha végre itt letehetjük a szerszámot.

Somatom: És ezt eljátszod 3-szor. Áhá. Na ezen a környéken meg aztán végképp nem fizetnek annyit, hogy az egyszeri melós ezt betolja :B

[ Szerkesztve ]


bambano
(titán)
Blog

"mert a télre ő ezt szeretné használni": költözik?


Tikakukac
(titán)

Tockoje környékére remélem már megvan az albija ha megindulna végre.

üzenetek