Én arra ugyan nem szoktam járni, úgyhogy nem ismerem hogy milyen tömeg szokott ott összegyűlni, de feltételezem, hogy azért van ott egy helyett két sáv, hogy ha nagy a forgalom, akkor ne az M3-ig érjen ki a dugó, mert az balesetveszélyes lenne, ha a 130-al menő autók mellett az egyik sávon gökkettővel araszolnának, hanem oda tömörüljenek be. Teljesen szabályos a belsőben előre menni, sőt valószínűleg az út tervezőinek is ez volt a szándéka, hogy ott előre menjenek.
Szerk: Meg hogy az M31 felé jobbra kanyarodni szándékozók elől oda szívják a forgalmat. Tulajdonképp ha tényleg akkora ott a forgalom, hogy ez indokolt, akkor egy ügyes megoldás lenne. Sok helyen van, hogy az egyik irányba alig fordulnának, de mégis ki kell várom egy hétmérföldes dugót, hogy be tudjak sorolni a kanyarodósávomba, mert túl rövidre tervezték.
[ Szerkesztve ]