üzenetek

hozzászólások


Runner_fxr
(Ármester)
Blog

Nincs elvi kifogásom vele, mert az, hogy beköltözik a váltómű a motorba egy jó elgondolás és lehet is a jövő. A gondom azzal van, hogy egy időzített bomba a csapágy csere miatt. Vagy legyen rajta km garancia (ami az összes középmotorra nézve jó lenne) és garantálják az 50 ezer km-es futást, vagy legyen a csapágycsere rutin feladat, gyártói támogatással. Így lehetne egy életképes alternatíva. Egyébként én lehet inkább egy TQ HPR50-es 1,85kg-os motorral párosítanám a gearbox-ot, így méretben és súlyban is versenyképes lehetne, igaz nem lenne full power, de lehetne hozzá jó és szép vázakat készíteni.

Ami az agyváltós e-bike-ot illeti, más a programozása a motornak, gyengébbre van hangolva mint a láncváltós, hogy kíméljék az agyváltót. De amúgy egy működő képes konstrukció, csak nem a nagyobb szintek leküzdésére találták ki.

[ Szerkesztve ]

üzenetek