üzenetek

hozzászólások


Hoplitész
(junior tag)

Miért, más esetben ki a hibás? Ugyanúgy ki lehet deríteni az önvezetésnél is.
Ha a biztonsági öv nem működik vagy rosszak a légzsákok, visszahívás történik és a gyártó komoly pereknek néz elébe. Az önvezetésnél ugyanez lesz. Szakértői vizsgálatok alapján megállapítják az okot, majd annak felelősét. (Leginkább logika kell hozzá.)
A gyártók pedig úgy fogják megépíteni a rendszerüket, ahogy azt az aktuális törvény előírja, pont mint a biztonsági öveknél és a többinél. Ha susmus van és kiderül, indul a per.

Sheratan 22. hsz.: Bizonyos lopásgátlók is úgy működnek, hogy ha elindul az autó és nincs meg a kívánt kód vagy jel, leáll a motor, de nem azonnal, hanem fokozatosan. Ugyanezt megteheti egy autopilot is, meg még azt is, hogy átsorol a leállósávba ha van.

A sokmillió kilométer legtöbbje laborkürlménynek felel meg a szépen felfestett és a mienknél kétszer szélesebb utakkal. A rendszer meg azonnal csipog, ha valamit nem tud megoldani, így a rizikót többségében elkerüli. Persze, hogy közel balesetmentes.

[ Szerkesztve ]

üzenetek