[Re:] [flymi:] Életem első saját autója - BLOGOUT fórum

üzenetek

hozzászólások


Sub-ZeRo
(nagyúr)
Blog

Persze hogy tudom. :B

(#33) icemad : Na igen, ebben én is kételkedem, de az óra ezt mutatta. Nem tudok vele mit csinálni. Olaszból hozott autó volt.

[ Szerkesztve ]


bitpork
(veterán)
Blog

Az mit segít egy autón ha garázsban tartják Gizike nénit? :U


akom
(senior tag)

Figyel rá! ;]


flashpointer
(őstag)
Blog

Ja nalunk is van itt a teremgarazsban egy elsotulajdonos Opel tucatvalami, nyugdijas tulajjal, csak ugy nezem mindig mikor inditas utan egy mp-el bog a motor mint az allat aztan csusztatja a kuplungot es csordogal ki aztan meg max fordulatszamon ugyanigy felmegy a melygarazs lejtojen :D


alcsa
(senior tag)

Milyen kamerát vettél ha szabad kérdeznem?

Sok balesetmentes km-t kívánok máskülönben!


Pete55555
(addikt)

Aztán meguntam, hogy fapad, és megvettem egy haveromtól a 2004 -es Daewoo Kalosát, ....

Ebben a mondatban csak én érzek ellentmondást?


flymi
(addikt)
Blog

Viofo a119 gps


alcsa
(senior tag)

:R


nullpoint
(senior tag)

Használt autón a megvásárlás után az első a vezérlés csere.

Még akkor is ha két nappal azelőtti számlát mutatnak a cseréről amit maga a pápa írt alá.

Ha meg egymillió a keret a kocsira akkor 600-ért kényszerű venni mert a többi megy a szervízre.

Használt tizenéves olcsó és patika állapotú autó ebben a konstellációban nem létezik.


updog
(senior tag)
Blog

Autón, és ingatlanon (ha használni veszed őket) csak bukni lehet, ellenben mindig és folyamatosan költeni kell rájuk. Ha ezt elfogadod, boldog ember vagy :)

Nekem is megvolt a kálváriám, mai ésszel már tudom, hogy lehúztak :DDD De legalább szép állapotú autót vettem (így azóta csak az árának a 70%-át kellett még egyszer rákölteni, nem a 100%-át ;] )

Viccet félretéve. Nagyon szerencsejáték ez az egész, 6 vagy 7 autót néztünk meg aznap, ez volt az első amit a szerelő javasolt megvételre, hasonló okokból mint nálad, én is azonnal rábólintottam, minimálisat alkudtam. Így utólag, sokkal többet fizettem érte, mint amennyit akkor ért, sokat kellett azóta rákölteni (és még most jön egy alvázvédelem és egy szett téligumi), és eladni gombokért (sem) fogom majd tudni.

De jól és megbízhatóan megy, méretéből és felszereltségéből adódóan (sose tudjam meg mennyire) biztonságos.

És ő az első autónk, minden nyűg ellenére ez az érzés / élmény meg fog maradni :)

Sok balesetmentes kilométert!


Chaser
(titán)

550e-ért vettem kb 3 v 4 éve egy 15 éves p206-ot - tudom, de sz@r ( : -, semmi baja nem volt váltón kívül, folyamatosan szervizelték, a hátsó híd cserélve volt, 5 évesnek se nézett ki az autó, klíma, szervo, első elektromos ablakok, nem sok de elégséges, vezetni meg mint egy f1 autót, olyan gyorsan reagál
nyári gumik gyári alu felniken, téli gumik acél felniken, még 1-2 év bennük volt, és a legszebb, a ritka 1,9 tdi v 2.0 hdi verzió, passzolom, ment mint akit fizettek, és ha 120-nál még hirtelen kellett előzni, nem jött tőle zavarba
váltóval 600e ft volt, azóta sem volt nagyobb baja - volt családtagnál van -, km óra makkant meg, bontóból 3e-ért lett másik, akkut kellett cserélni első télen, 10e ft
szóval lehet fogni nagyon jó állapotú autót is 1m ft alatt - bár lehet azóta felmentek az árak? -, mondjuk az jó vétel volt az biztos, motortér is majdnem olyan patyolat mikor legurult a szalagról újan


nullpoint
(senior tag)

Ezt lehetne normálisan, tagoltan, szépen mondatokba szedve újra leírni?
Belekáprázik a szemem miközben olvasom :D

A 206-os az jó járgány, a 2.o hdivel meg egyenesen négykerekű rakéta :D

A használt árak ugyanúgy mennek az égbe mint az új árak, sajnos.

[ Szerkesztve ]


Chaser
(titán)

elég tagolt, többre itt már nemfussa':)
tipikus az az autó, v mindennel baj van, v kb semmivel, itt jön ki mennyire fontos a folyamatos szerviz, ennél ha bármi volt egyből javították, nem okozott újabb gondokat, mindig pöccre indult - kivéve mikor kezdett döglődni az akku -, volt a városban egy elég nagy autómájszter', veteránozik is, sokat szerel, mindig dühbe jött h mennyivel szebben, jobban indul a kis 206-os, mint a kb 3x annyiba kerülő egyik bmw-je ( :
tényleg rakéta volt, kicsit odaléptél 1-esbe már kaparta az aszfaltot :d azon tanultam vezetni, elsőre gond nélkül be tudtam venni a kanyart, mint egy régi autós szimulátor:)

szerk:
nem ugrottam bele, egyszer gondoltam megvenném, néha utaztam benne, aztán felajánlották érdekel-e, így lett a kicsi, sztem még mindig ér 500e körül, akkor meg lazán 7-750e-ért el tudtam volna adni

[ Szerkesztve ]


SP!T
(addikt)
Blog

80k km alatt is szét tudod cseszni. Pont lexarom a km óra állását. Én több ~15 éves Xsara-t néztem meg és végül azt vettem amelyikben a legtöbb km volt (280k). Ez volt a legeslegjobb állapotban. Látszik hogy foglalkoztak vele, karban tartották. Szóval nem rohad és ez nagyon fontos... Ettől független beletoltam én is +300k-t sok-sok apróságra. De ez ilyen...

De az iromány első pár mondata után elmosolyodtam, mert én sem értem miért lepődünk meg, hogy tizenéves autó itt-ott sérült... Ha a motor jó és nem rohad vedd meg, bármi is az. :D

[ Szerkesztve ]


flymi
(addikt)
Blog

1250000 volt mindenre cakkpakk, ebből 1 millát szántunk átírással együtt az autóra, a többit szervizre, javításra, amire kell.

doeeg: emlékszem a cikkre, de most újra elolvastam. :)

[ Szerkesztve ]


Somatom
(veterán)
Blog

Mi ebben az ellentmondás? A Fiesta kb. olyan felszereltségű volt, mint anno egy Zsigulátor. A távirányítós centrálzárat is én rakattam bele. A Kalos -ban van elektromos ablak, szervókormány, meg klíma. Egy tempomat még jó lenne, de ritkán mozdulok ki vele Budapestről, úgyhogy annyit nem ér, hogy beszereltessem.


Krugszvele
(senior tag)

999 ezerért volt hirdetve és durván 150 ezernyi javítanivaló van rajta, plusz az átírást akarta alkudni.
Ez 750-ért lett volna vétel.
Fölötte a kereskedő keressen mást, aki megveszi.

Sajnos egyébként ilyen az élet. Ha nem te eszed meg őt, akkor ő fog téged. Nagyon ritka a win-win szituáció :(


gabor9991
(őstag)

150.000 a javítanivaló :) ?
Igen, ha tényleg olyan árakkal számolunk ahol az alvázvédelem kijön 20-ból.Nálam itt vidéken 30-ért fényeznek egy elemet, hogy 20-ért milyen lehet egy alvázvédelem, bele se akarok gondolni.


Somatom
(veterán)
Blog

Nekem van egy nagyon jó alvázvédő varázsigém. 20 -ért bármilyen alvázra ráolvasom. :)


flymi
(addikt)
Blog

Ma délután 6 óra várakozás után lábon hazahoztam a kocsit. Még szokni kell a fapad után, de beleszerettem a hibái ellenére is. :B
Apránként megkapja ami jár neki.

üzenetek