üzenetek

hozzászólások


t72killer
(titán)
Blog

És még ez az 500km is eszméletlenül szűk kompromisszum, a leggazdaságtalanabb benzintemetők szokták hozni, ha kicsi a tankjuk. Jelenleg ez a valóság:
Kicsi családi méretű villanyautó (nem egy leugrok egyedül a sarki teszkóba Twizzy): Nissan Leaf
A legújabb modell hatótávja 100%-ról 0-ra merített akksinál(!) elméletben: 243km (ja, pont úgy, ahogy a mi dízelünk a gyártó szerint 3litert fogyaszt, lejtőn hátszéllel, 40kilós sofőrrel...)
Ára: 32eEUR (alapmodell)

Benzines tesó: Pulsar, 46liter - hatótáv: kb 6-700km, ára (szintén alapmodell): 18eEUR.

Most valaki magyarázza már el, hogy miért dobjak ki egy összegben 14eEUR-t az ablakon és miért rohangáljak 2naponta tölteni a kocsit? (napi 100km-t ingázom) 12eEUR-ból a mostani rekordárakon is 8700liter benyát vennék, amivel VALÓS KÖRÜLMÉNYEK között is 130-140ekm-t gurul a láda. Nem beszélve arról, hogy a gyakorlatban az ember ennyiért már szuper használt dízelt kap, ami dajcslandban 14kEUR-ból akár 200ekm-t is fut, ami nekem kb 7év. Addigra meg kitalálják, hogy a villanyautó is használja az utat, annak is kéne fizetni az útfenntartást valahogy...

[ Szerkesztve ]

üzenetek