üzenetek

hozzászólások


pilóta
(nagyúr)

Ha most ezzel azt akarod mondani, hogy az elmúlt száz évben hasonló nagyságrendben költöttek kutatásra a belsőégésű motorral szerelt autókra és az elektromos autókra, akkor inkább hagyjuk is ezt a témát, mert teljesen komolytalan vagy. Tudom, hogy hamarabb volt elektromos autó, de utána abba is maradt a fejlesztése. Te is pontosan tudod, hogy utána jópár évtizedig semmi sem volt ezen a téren...


t72killer
(titán)
Blog

Én semmi ilyet nem olvastam a kollégánál, csak annyit, hogy villanyautó létezett már 100éve is. Az akksik fejlesztésébe egyébként nagyon komoly összegeket toltak egyéb (nem autó)ipari szereplők.

#43: ideje mindenképpen...

[ Szerkesztve ]


pilóta
(nagyúr)

Akkor idézem: És több ideje volt fejlődni a belsőégésű motornál!


pilóta
(nagyúr)

Rendben, akkor hagyjuk a témát, ez nevetséges...


dabadab
(titán)
Blog

Hogy ontopik is legyen: a SAE level 4 nem azt jelenti, hogy "még adott és szükséges lehet az emberi beavatkozás" (a közleményben mindenhol hangsúlyozzák, hogy "driverless solution" a dolog és amúgy is elég valószínűtlen, hogy egy kvázi taxiként működő autóban az utas csak úgy rángathatná a kormányt), hanem azt, hogy csak bizonyos körülmények között működik - ez pedig a gyakorlatban valószínűleg azt fogja jelenteni, hogy az adott várost mikrométerre pontosan feltérképezi a Mobileye és minden kereszteződésnél a gép szájába rágják a megfelelő viselkedést. (A Waymo ugyanígy level 4 flottájánál is ez a helyzet.)


gabor7th
(addikt)

"Úgy tűnik, hogy a kiváló technológiát maga mögött tudó gyártó képes kockáztatni is, hogy a hamarosan robbanó szegmensben versenyelőnyre tegyen szert."

Kockáztatja az emberek életét... Meg potenciálisan kidob egy csomó pénzt az ablakon.


dabadab
(titán)
Blog

Ezt a trollt nem lehetne kicsapni innen?


gabor7th
(addikt)

Használd a csillagot, látom sajnos már nincs meg. Az igazi troll te vagy, mindig okoskodsz és felsülsz; el akarod nyomni azt a teljsen legális álláspontot, hogy ez a technológia nagy veszélyeket hordoz, föleg ha olyanra csinálják, hogy távolról rá lehessen csatlakozni.


dabadab
(titán)
Blog

A technológia valóban hordoz veszélyeket, csak a jelek szerint nem nagyon érted, hogy valójában mik ezek a veszélyek és valójában mekkora problémát jelentenek és milyen veszélyeket hordoznak az alternatívák. Ezeknek a megértése nélkül meg marad az, hogy innen-onnan összeszedett, megemésztetlen infómorzsákat ismételgetsz, ami minimálisan sem konstruktív.

[ Szerkesztve ]


dajkopali
(addikt)
Blog

:R


adlersson
(aktív tag)
Blog

Mondjuk szvsz az e-UP még ebben a nem túl illusztris mezőnyben is alulteljesít, mind ár, mind hatótáv tekintetében.


adlersson
(aktív tag)
Blog

""ingyen tankolunk"?? A rengeteg több ezer / 100e liter benzin / gázolaj árát adóját mi fogja kárpótolni?"
A MOL-féle Plugee tudomásom szerint mostanában lett fizetős.


Depression
(veterán)
Blog

Bár nem vagyok "szagértő", csupán józan paraszti ésszel közelítem meg: Mo.-nak semmi kőolaj nincs, ergo nem két, hanem ezer lapáttal lapátoljuk ki a pénzt az országból, amiből csak az adó marad itt. Helyette lenne Paks 2-ből áram, amit használnánk, a megspórolsz pénzből meg mást veszünk, ami után szintén fizetünk adót. Akkor konkrétan milyen kiesésről van szó?

[ Szerkesztve ]


t72killer
(titán)
Blog

Várom már nagyon, hogy legyen működő és megfizethető megoldás. Évente 4-5x megyek 1000km-nél távolabbra, egy gépsofőrrel indulhatnék este és mialatt alszok szépen dugómentesen elvisz a kocsi.

#54: és azt is add hozzá, hogy a való életben szuper állapotú használ dízelt kapsz már a villanyos árának feléért.

[ Szerkesztve ]


arnyekxxx
(veterán)

Akkor idézem: És több ideje volt fejlődni a belsőégésű motornál!

Szelektiven idézni mindig hatékony eszköz ha nem akarsz az érdemi problémával szembenézni.

És több ideje volt fejlődni a belsőégésű motornál! Az akkuk még mindig fosok, és sehol semmi megoldás rájuk.

csak éppen 100 évig a kutya nem törődött vele, szóval azért olyan nagy fejlesztgetés nem volt...

jaja, azért használsz ólomaksit a telefonodban meg laptopodban mert senki nem tolt pénzt az aksik fejlesztésébe az elmúlt évszázadban csak mióta a tesla feltalálta a villanyautót azóta fejlesztgetnek


arnyekxxx
(veterán)

Paks1 le fog állni hamarosan. Paks2 a kieső Paks1 pótlására szolgál, ha magyar árammal akarod tölteni a villanyautókat akkor hamarba fel kell rántani egy Paks3-at, enélkül csak a kőolajimportot cserélnéd le áramimportra. Ja igen, a hazai áramfogyasztás harmada jelenleg is import, ezt növeled a villanyautósítással.

[ Szerkesztve ]


#06658560
(félisten)
Blog

Igen, hogy nem tudsz szöveget értelmezni, mindenképpen az.


pilóta
(nagyúr)

És hány éve is fejlesztik annyira nagyon azokat az akksikat?


#06658560
(félisten)
Blog

Ezt a közkeletű hülyeséget nem lehetne elfelejteni, hogy Paks 2 majd végtelen extra elektromos áramot fog jelenteni? Paks 2 minden megtermelt elektronja szépen fel lesz hasznâlva elektromos autók nélkül is, mivel nem extra kapacitást jelent, hanem Paks 1 pótlása.

üzenetek