üzenetek

hozzászólások


qad
(senior tag)

A teherfuvarozásnál az a gond, hogy nem nagyon lehet még az embereket kiváltani a teherfuvarozásból. Kell valaki aki ha a jármű a helyszínre ért és a portás beengedte olyan helyre áll, hogy ne legyen útba. Elintézi a vámolandó árú papírjait (önvezető járműnél mi lehet a megoldás?) és a megfelelő rakodó területhez/rámpára tolat. Önvezető járműnél ki fog felelni a járművön lévő árú rögzítéséért (ha tele a jármű és üresre pakolják egyből akkor nincs kérdés), főleg ha több cím is van még hátra? Valakinek az árú rögzítését kioldását és vissza rögzítését is meg kell oldja. A kézi árú mozgatásról ne is beszéljünk. BP közepén a járdára félig ráállva, de az út felére kilógva békázni és emelőhátfalazni ki fogja az árút?

A személy gépjárműnél nagyobb a potenciál szerintem és alig várom az elterjedésüket, bár hülyék lennének olcsóbban adni. Venni fogják az új E autókat mint a cukrot(főleg ha már az átlag autósnak is 500Km-es hatótávú autója lesz) és addig nem lesz túlkínálat, ergo olcsóbb sem lesz az E autó. :/

üzenetek