üzenetek

hozzászólások


Tapsi
(addikt)

Ez nem tudom, hogy hogyan jött ki neked.

Úgy, hogy megnézed a Golf büntetőadók nélküli árát, és azt hasonlítod össze az ID.3 listaárával. Erről beszéltem, persze, hogy eltűnik a felár, ha a belsőégésűt hozzádrágítják az elektromoshoz. :) Jó trükk. 1-2 éve még az a Golf 5 millió alatt volt.

A gyártás nyereséges, a végső számokon ez azért nem látszik...

A Tesla önmagában nyereséges, hiszen a kvótabizniszen jól keres. Arra viszont nem találtam semmilyen evidence-t, hogy a gyártás nyereséges lenne. Az ellenkezőjére viszont igen. A bővülésre bőven van szabad cash flow-ja a befektetők pénzéből, mi másból vettek volna bitcoint?

a Tesla beszáll egy nikkel-lítium bányába.

Pont ezzel bizonyítod az alapanyag fontosságát. Mikor hallottál olyat, hogy a VW/Toyota beszáll egy vasércbányába? Mi lesz akkor, ha nem 500 ezret kell gyártani, hanem 50-80 milliót?

A Model3 ára szerintem nem fog jelentősen lefele menni, azt úgy kb. a BMW 3 szintjére lőtték be

Miközben menetkomfortban, beltérben, minőségben messze nem BMW-szintű. Az egyetlen hozzáadott értéke az elektromos hajtáslánc. Azért kerül ennyibe. Viszont ez az árszint az, ahol már kompromisszumokkal ugyan, de kapsz hatótávot.

üzenetek