[Re:] [.Szaki.:] Véleménycikk - Tényleg mindenki SUV-t akar? - BLOGOUT fórum

üzenetek

hozzászólások


parandroid
(nagyúr)
Blog

Évtizednél régebben van a szakmában, sose volt gond az eladás, mindig a gyártásoldal a szűk keresztmetszet. Most pl. üres a szalon, a beszámított használt cuccok vannak csak kb, konkrétan egy évre előre el van adva minden. Az elmúlt év nem az alkudozós vevőkről szólt, hanem arról, hogy ez van, kell vagy nem? Mi tavaly az értékesítő kollégája alól vettük ki a féléves szalonautót, aminek a felszereltsége nagyjából megfelelt (a napfénytető hiánya miatt kicsit sírtam is), mert vagy ez, vagy várunk 6-9 hónapot egy újra, ami már eleve drágább is lesz. Ebben is benne volt a személyes ismeretség, meg az, hogy a harmadik autónkat vettük náluk 8 év alatt (egyet összetörtek alattunk).

bambano: Ez a konkrét modell 5 féle benzines motorral kapható jelenleg, 2 féle dízellel, egy hibriddel, és egy full elektromossal, valamint egy gyári tuning benzines verzióval (aminek szintén két lépcsője van, de a nagyobbik a hétköznapi vevőknek nem releváns, az versenysportra van. Kb 60-200 LE között van itt minden. Ebből a két dízel azonnal megszűnik, a két kicsi, belépő benzinmotor, és a hibrid pedig a hamarosan érkező modellfrissítéssel. Elvileg lesz 2 féle benzines (azok is csak záros ideig), illetve 2 féle elektromos (egy kisebb, meg egy nagyobb hatótávú), illetve talán marad a gyári tuning verzió benzinesből. Váltóból csak automata, felszereltségből az alap az lesz, ami most egy elég jól felextrázott cucc, illetve lesz egy fullos csomag, annak, aki tényleg mindent akar. Ahhoz képest, hogy eddig új autó rendelésnél 90 percen keresztül csak az apróságokat pipálgattad az extralistán, ez elég nagy változás.

p

üzenetek