Hirdetés

üzenetek

hozzászólások


b.
(PH! nagyúr)
Blog

Üdv a klubban :DDD
Asszonynak vettük 6 éve a Hyundai Matrix kocsikát. 1.6 benzin, Mitsubishi motoros.
Most olyat mondok, amit vagy elhiszel vagy nem,de 6 év alatt még nem kellett benne külső izzót cserélnem. Se hátsót,se elsőt,se index se fék semmi. Nem tudom elhinni.( Előtte Peugeot 306 is volt az asszonynak, aminél 2 hetente valamit cserélnem kellett)
Egyetlen egy belső világítás van benne kiégve.
Soha nem volt olyan, hogy nem indult volna el illetve tavaly egyszer,de az akksi probléma volt. Futómű elég gyengus, azt gyakran kell szervizelni,de ezen kívűl szinte hibátlan... lenne ha nem ette volna meg a rozsda. 3 éve teljesen kilakatoltuk, vettem rá 2 új sárvédő ívet, 31 K volt, le alváz-védőztettem, haver csinálta, nem sajnálta az anyagot belőle. Kapott üregvédelmet is. Most a sárvédőívek faszák,de elrohadtak a küszöbök a festés alatt.87 mikron a gyári festés vastagság, ami vicc kategória. ,mert pl az Audinkon 140, ráadásul a lemez vastagság is fele, mint a céges Opel Astra K ban.
Elvittem most egy másik karosszériáshoz aki olyat mondott hogy azt hittem lehidalok. Az egész tűzfal eltűnt a pedálok mögött, egyszerűen szét van porladva. Ki kell( ene) szedni a motort hogy egyáltalán tegyen oda valami lemezt. Barátom már nincs itthon, kint dolgozik németben, szóval azt mondta a bácsika, hogy 120 K motor ki és visszavétellel. Lehet hagyom az egészet.....a pi..ba mert els em tudom képzelni, mennyire lenne biztonságos egy ütközésnél így ez a kocsi.

Hogy off legyek.
Volvo S60 nál a Renault dízel verzióktól kell ódzkodni, azok sajnos problémásak.
Egyébként jó írás lett.

[ Szerkesztve ]

üzenetek