Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon) - Hálózat, szolgáltatók fórum

üzenetek

hozzászólások


patrikcoc
(aktív tag)

Nagy szakember lehet az a technikus is…
“rossz az elektromos hálózatom.“
Így van, megborította a 2.0-s frissítés. :)
Próbálj kiharcolni egy szerelőt, hogy jöjjön ki - mondjuk rakd 2160p60-ra, ha AV-s box, az legalább nyilvánvaló hiba… Engem így vettek fel a csoportos hibára a hanggal kapcsolatban, így talán van esélyem kötbérre ha majd lezárják a jegyet, ami szept.17.-e óta nyitva van (a 4K képvillogásra azt mondta a “főnök” a telefonban, hogy arra csak akkor van garancia ha van 4K minicsomag. :DD )
Az mondjuk vicces, hogy mi már a fórumon megállapítottuk (legalábbis eddig mindenki LG-s volt akinél fennáll), hogy ez LG-s eszközökkel fordul elő, ők meg még vakon vannak…

[ Szerkesztve ]

üzenetek