üzenetek

hozzászólások


Duck663
(őstag)

Ha valaminek a megjelenése előtt ilyen történik, akkor a szándékosság mindig felmerül.

Nem tudom a Polaris 10 és 20 között történt-e bármiféle ilyen jellegű fejlesztés. Amit találtam tranzisztorszámra vonatkozó információkat, azok alapján a két GPU megegyező, de persze ez ettől még nem biztos, hogy így is van. Az RV770 és RV790 között is mindössze 3 millió tranzisztor volt a különbség.

A vsync driverből kényszerítve szintén működik (amiken próbáltam). Enhanced sync is működik, csak ne akard chillel együtt használni, mert akkor képtöréseket okoz.

A videó úgy jön ide, hogy igaz, hogy a prezentáció PS5-ön történt, de a technológia PC-n is elérhető lesz! Csupán ennyi a közöd, ez a fejlődés iránya, ahhoz hogy ezt elérjük egy PC-n vagy konzolon, nem lehet black boxokkal bohóckodni.

A Physx problémáját pont a rettenetesen rosszul (szándékosan rosszul) megírt CPU-s rész okozza. Volt erről korábban egy cikk, ahol ezt elemezték, talán egy német oldalon, már nem emlékszem. Egyébként elég megnézni még az Ageia szoftverét és a későbbi nv szoftverét, töredékére esett a tempó a CPU fizika használatával. Kicsit kutakodtam, Frontline: Fuel of War, egy nem túl sikeres Unreales játék amelyhez még az nv előtti időkből is elérhető volt (talán még fellelhető) meghajtó, érdemes megnézni azzal és az nv féle "optimalizációval" kb negyedelődik a tempó, plusz akadás mindenfelé! Ennek annyira nem kellene tapsikolni, hú de hogy teljesít, de vajon miért is?

Nem arról van szó, hogy kizárólag Radeonokon történik a fejlesztés, de az elsődleges fejlesztői platform Radenokokra épül. Ennek nem annyira most, hanem majd a UE5-ös játékoknál lesz komoly eredménye. A fejlesztések nem két nap alatt történnek, évek munkája.

[ Szerkesztve ]

üzenetek