üzenetek

hozzászólások


erhas01
(tag)

Sziasztok!

... Lenry ... is

A 30 ezer forintos kategória: Írom úgy, ahogyan kettő nap alatt végig nézhettem.

... A gyereknek, lánynak vettek egyet ... három nap használat után ez látszott.
Végre kezem közé került. Gyanakodtam a működőképességére. Nézzük meg szemmel. Nincsenek itt. Elővettem az összes kulcsot.

Hibalista:

Fék első, hátsó:
Az első fékpofatartó konzol különböző minőségű, anyagú és méretű rugóval szerelt.
A vázon a fékpofa tartó felhegesztett fül nem egyformán áll. Másképpen fog a fék.
A fékkonzol egyik fele nem mozog, fixre állították.
A fék szerelésekor látszott a kerék a vázvillában nem pontosan középre van befogva. A fékerőnek megközelítőleg egyformának kell lennie a leggyorsabb megálláshoz. A gumi féloldalasan kopik, a fékezés hatékonysága romlik. Továbbá a fékkar behúzásakor a kerék nem térhetne el az optimális futásának középtengelytől, féloldalra nyomódik a kerék. A fékpofa gumi találkozását a kerékfelnivel folyamatosan ellenőrizni kell, mert elfordulhat nagyobb erőkifejtéskor.

Az első kerék:
Centírozni kell.
Az abroncs hajlított lemez, egy lapos valami, nem kétkamrás alumínium.
Ennek az az ára következménye:
A gumiabroncs 3-4 bar környékén egyszerűen szétnyomja a peremet.
Eredménye következménye:
A fékpofa gumi nem fekszik fel a felületre. Megállás hosszabb utat igényel.
A Guminyomás befolyásolja az abroncs felület elhajlási dőlésszögét és a fékpofa mindig másképpen viselkedik.

Küllő:
Egy oldalt volt meghúzva tojás és oválisan is torz a kerék. A számomra az elfogadható lenne ebben a minőségben az 1 mm oldal és 0,5 mm hossz irányú eltérés.

Pedál:
A hajtómű felőli oldalon laza volt a csavar.
A másik oldalt 2,5 cm -t lógott!
Az egyik műanyag pedál már eltörött.

Kormány:
A kormány Stucni, befogó része és a kormányrúd keresztmetszete eltérő vastagságú.
A kormányrúd vékonyabb, mozog!

Első villa:
A villa 4-5 mm holtjátékkal mozog a vázban, nincs meghúzva a csavar.
Szétszedtem, a csapágyazás száraz volt, a perselyben fém forgács volt.
A kormányvilla és a vázvilla csőmérete között nagy volt az eltérés. Szerintem kisebb lenne a hibalehetőség, ha elhagynák ezt... a cső a csőben és csak egy szorítóanyával rögzítik.

Ülés:
A nyereg a vízszintestől hátrafelé 3-4 cm-re dőlt!
Szerintem 1-3 mm előre kellene.
A nyereg alacsonyan volt beállítva.
Ülve,kinyújtott talpal, sarok a pedálon, helyette a földre ért a láb.
A rögzítő csavar a fémlemezt szinte átszakítja a nyeregsínnél.

Hátsó kerék.
Hasonló az elsőhöz, továbbá.
A csapágyazás száraz, fémpor a házban!
A fogaskoszorús résznél, mivel nem volt otthon ilyen kulcsom kénytelen voltam úgy hagyni. Hallani ahogyan a fém a fémen súrlódik. A préselt lemezkerékagyak talán tavaszig bírhatják. Véleményem szerint ajánlott a kész ipari csapágyas kétkamrás alumínium kerekekre cserélni. Ezt eldobni. A fogaskoszorú maradhat.

A gyerek 45kg.
Ez a csupasz kerékpár 18Kg. Nehéz, egy felnőttnek is! 13-14kg kiegyeznék. Így élvezhetetlen. Pénzkidobás.

Szerintem: hosszabb távon, és évi 2-3000 Km -től aszfalton.
70Kg -ig elvileg szabadabbak a lehetőségek 622- 20, 622- 23.
78Kg - ajánlott a lassabb áthaladás a vasúti sínen.
80Kg felett - ajánlott fogyni. Jobb elkerülni az anyagfáradásos törést.
Mínusz 2-6Kg -onként kettő három fokozattal, áttétellel erősebben lehet haladni felfelé.
Ajánlott a patent pedál, méréseink szerint kb plusz hatvan százalék távolság, és felfelé is hasonló a teljesítmény növekedés, hatékonyabb.
A becsatolós klipszes pedált kerülném.
Minden egyébre túrázáskor hozzáadódik 10-30-50Kg tömeg, ezt indulás, kerékpárvásárláskor előtt észbe kell tartani.
Ami jó egy városi bevásárláskor, vagy sík terepen,....
A terheléssel x 3 megháromszorozódik a veszély is.
Előre kell gondolkodni, tervezni.
Az autó megvédi utasát, holnap veszel egy újat.
A kerékpáron te magad töröd össze magad.

Én sem ismerem fel a kerékpáromat,ha átfestik. Az ember ilyen. :)

üzenetek