üzenetek

hozzászólások


Runner_fxr
(Ármester)
Blog

Igen, az elméleti futás teljesítmény 50K. És tény, hogy láttam már 50K felett is futott motort. Csak az a probléma, hogy elég sokat láttam ami 10K-t sem tudott és csapágycserés lett. És ehhez még magasnyomású sem kell feltétlen. Gari lejárta után meg a gyártó csak annyit tud javasolni, hogy vegyél egy új motort 300-500K-ért. Ha nem lenne ilyen drága a motor, még el is fogadnám ezt a helyzetet, de szerintem egy ilyen értékű alkatrésznél nem túl korrekt, hogy nincs rendes szerviz támogatás. Old meg ahogy tudod vagy vegyél másik motort, ez az ami engem felbosszant, amúgy nyilván a többség nem az 50K km-re gyúr, rengeteg koca bringás jó ha megy 5000-ret több év alatt, de ez így akkor sincs rendben.

#7744 f4lcon

Azért a kínai pedelec rendszerek működésben még jócskán le vannak maradva, egyedül a bafang ami mondjuk kiemelkedik, de azért az sem egy EP801 vagy CX. Aki a kínaival jön, az vegye azt. Na mindegy, én a magam részéről megoldom, mert a saját motorom csapágyait kicserélem, Bosch rendszer esetében biztosan, de ez így akkor sem korrekt, hogy nincs semmi support.

üzenetek