DIGI internet - Hálózat, szolgáltatók fórum

üzenetek

hozzászólások


CirrMee
(addikt)

Nekem megtalálták az eredeti szerződést minden alkalommal (telefonos üf*szolgálat), bár az első két alkalommal eltartott vagy 15 percig.

Mondjuk első alkalommal ezt tolták levélben:
Tisztelt Ügyfelünk!
A 2019. november 25-én, telefonos ügyfélszolgálatunkra érkezett megkeresésével kapcsolatban, engedje meg, hogy az alábbiak szerint válaszoljunk:
Nyilvántartásunkban tárolt dokumentumokat megvizsgálva megállapítottuk, hogy E-számla kedvezményünket vette igénybe, mely (1.500, - Ft) a 2019/******* sorszámú számlában lekönyvelésre került.
A fentiek alapján számlázásunk hibát nem tartalmaz, a kiállított számláink helyes adatokat tartalmaznak, így számlázással kapcsolatos panaszát nem áll módunkban elfogadni.
Csatolva megküldjük a fent említett dokumentumot, szíves felhasználásra.

Majd csatolták az eredeti szerződés fénymásolatát, amivel igazolják, hogy van hűségem (amit nem számláztak le), megkaptam az eszámlás' 1500Ft -ot, azt' fogjam be a pofámat.


joey04
(titán)
Blog

Igen, most visszakerestem a topikban a storyt. De az nem járja, hogy nincs hűségkezdemény, de felmondani sem lehet, mert van hűség. Elmennek a fenébe.


qqcqqc
(őstag)
Blog

Engem 100-asról kötöttek át optikára, kötöttem egy év hűséget. Behúzták a fénydrótot, a szolgáltatás ment, szerelő mondta, hogy másnapra (szombat) meglesz az emelés. Nem lett.
Nézem az ügyfélkaput előfizetés 100-as. Hívom az ügyfél szolgálatot.
Szerinte nem történt átkötés.
Mondom, akkor miért van az előfizetésemhez eszköz jelölve?
Ja... tényleg. Átállítjuk.
Rendben.
Jön az első számla, nincs kedvezmény a hűségre. Újra telefon.
Ja tényleg.
Két hónap, mire lecsengett minden, de azóta rendben van minden.


CirrMee
(addikt)

Uraim, kisebb csoda történt!
Rekord rövid idő alatt (a szokásos 26-32 nap helyett), az imént érkezett válasz a délutáni (azaz sorrendben harmadik) panaszomra:

Tisztelt Előfizetőnk!
A Társaságunkhoz 2020. január 16-án telefonon beérkezett panaszára vonatkozóan az alábbiakról tájékoztatjuk:
Elsősorban szeretnénk szíves elnézését kérni az okozott kellemetlenségek miatt. Társaságunk számára rendkívül fontos ügyfeleink elégedettsége, valamint elsődleges céljaink közt szerepel az ügyfélkiszolgálás minőségének folyamatos fejlesztése, ezért mindent megteszünk annak érdekében, hogy hasonló eset ne forduljon elő a továbbiakban és továbbra is elégedett ügyfeleink között tudhassuk.
Sajnálattal vettük tudomásul, hogy kellemetlen tapasztalata volt a korábbi ügyintézéssel összefüggésben. Ügyfélkapcsolatunkon dolgozó munkatársunkkal az ügy körülményeit átbeszéltük, hogy hasonló eset ne fordulhasson elő.

Szeretnénk jelezni, hogy a DIGI Kft. a 2020. évben is elsődleges céljai közt tartja számon az ügyfélkiszolgálás minőségének további javítását, ezért kollégáinkat folyamatosan oktatjuk, tudásukat fejlesztjük. Mivel Cégünk számára rendkívül fontos ügyfelei elégedettsége, ezért ügyintézőnk munkájával kapcsolatos visszajelzését Társaságunk illetékes vezetői felé továbbítottuk.
Tájékoztatjuk, hogy a mai napon 2020.01-17-2020.04.16 közötti időszakra beállításra került a DIGINet 1000 FTTH 2019 internet csomag e-számla kedvezmény. A kedvezményes időszak a következő havi számlakiállítások során kerül jóváírásra.

Ez a hivatalos rész, amit az imént kaptam. Az ügyfélkapus adatok között mondjuk még továbbra sem látható a hűséges rész, remélem a dátum szerinti időponttól az is előkerül. Szóval akkor most várunk.


hackeeeee
(Jómunkásember)
Blog

Sziasztok!

Kollégámnak most kötöttek be FTTH-s szolgáltatást, és kapott egy 8143A5 ONT-t. Ami fura, speedtest-tel megvan a 1000/300, viszont letöltésnél 300-400Mbps-nél lekoppan, nem megy feljebb.

Előtte 500-as UPC volt, azzal simán ment 60MB/s-sel a letöltés. Azonos beállítások mellett jelenleg max 30-35MB/s megy nála.

Szerettünk volna egy forward-ot csinálni az ONT-ben, de csak port mappingot találtunk. Mit lehetne tenni? Vagy csak rossz helyen keressük?

Köszönettel

[ Szerkesztve ]


4Grider
(nagyúr)

Valóban hatalmas probléma.
UPC-nél is fos szolgáltatói gw-t használt?
A letöltés alatt torrentet kell érteni sok forrásból, vagy egy adott forrásról írsz? A válasz további kérdéseket is felvet...


sfdrakex
(nagyúr)

Kérjétek át a Digis ontot bridgebe, és tegyetek be egy rendes routert.


hackeeeee
(Jómunkásember)
Blog

Most addig játszottunk vele, hogy 106MB/s.. Szal úgy néz ki megoldódott.
Mindegy milyen letöltés volt. És, mindegy volt milyen HGW/ONT, a lényeg azon volt, hogy ott működött, itt nem. De már megy, köszi.

[ Szerkesztve ]


stickermajom
(addikt)
Blog

Sziasztok!

Február végén költözünk olyan házba ahol jelenleg is aktív FTTH előfizetés van. Február közepén történik meg a birtokba vétel. A Digi szerződést is át tudom venni, vagy a jelenlegi tulajnak fel kell mondania, kikötik, elviszik az eszközt és utána tudok csak szerződni és onnan vállalják a 60 napot?


Dragon3000
(veterán)

Digi oldaláról:

Névátírás igény esetén a szerződést átadó és átvevő félnek szándékukat közös írásbeli kérelemben kell jelezni, s beküldeni címünkre, vagy személyes ügyfélszolgálati pontjainkon személyesen el tudják intézni. Bővebb információ itt található. A szerződés új tulajdonosra történő átírásának egyszeri díja: 3600 Ft, mely az új előfizetőt terheli; 480 Ft, ha kábeles oldalon kéri.


Hauptmann
(addikt)

Érd, F668, pirosan villog a LOS LED, nincs net, másnál is?


sfdrakex
(nagyúr)

Újraindítás volt?


4Grider
(nagyúr)

Piros LOS Led esetén szerintem nem igazán szokott segíteni az újraindítás.


Jorus
(nagyúr)
Blog

Nálunk műxik rendben (Fenyvesváros).


Kiratheonly
(tag)

Szerintem, ilyenre van szükséged: [link]

Bár nem tudom, hogy azzal a kábellel működik-e, amit a DIGI-sek húznak.

[ Szerkesztve ]


sfdrakex
(nagyúr)

1 hetes hszre válaszoltál, amire egyébként a következő hszben, pontosan azt linkelték amit te is :D


Hauptmann
(addikt)

Persze. Egy fél órás kiesés volt valamiért.


st3v3np3t3r
(veterán)
Blog

köszi, de az ára miatt elvette a kolegám...


adika4444
(addikt)
Blog

Hali!

Ha egy IP felé igen kalandosan jutnak el a csomagok a traceroute szerint, de egy másikra sokkal értelmesebb útvonalon, azzal tud-e kezdeni valamit a DIGI?

Contabo VPS, haver és az én szeróm ugyanabban a nülmbergi adatközpontban van. Hozzá a Telián át mennek a csomagok, és 20--30 ms közt ugrál a ping (ez Contabo terheltségtől függ), az enyémre viszont teljesen más az útvonal, és nem is olyan jó a kapcsolat. Telekom hálózatból nincs ilyen gond, teljesen ugyanúgy érem el mindkét szerót, és egymást pingelve is óriási, jellemzően 1.0 ms alatti pingidőket mérek.

Na szóval ha láthatóan ugyanott van a cél, akkor tud valamit segíteni a DIGI? A VPS szolgáltatónak már jeleztem, de annyira nem izgattam fel őket, a hibát elismerték, de szerintük a beeső sebesség és felszökő ping teljesen rendben van.

Ha a VPS-ről csinálok ide traceroute-ot, akkor mindkét gép eljut a pesti Telia linkre, de az enyém még kalandozik valami két román IP-címen, míg haveromé kevesebb trace-szel jut el ide.

Tudom, hogy nem teljesen szakmai a probléma megfogalmazása, ettől független köszönettel vennék valami ötletet, hogy egyáltalán keressem-e a DIGI-t. A VPS-re próbáltam új címet kérni, de csak mellébeszélést kaptam, új gépet meg nem akarok csinálni, mert aktiválási díjjal húznak le és nem is biztos, hogy jó IP-t kapok. Az én címem egy /18-as blokkból van, havernak azthiszem /24-es van, gondolom emiatt használ a két cím más routingot...


4Grider
(nagyúr)

Nem szokás a routing-táblákat piszkálni előfizetői bejelentésre. Már csak azért sem, mert jópár havi előfizetési díjba kerül egy ilyen művelet.

üzenetek