üzenetek

hozzászólások


ncc1701
(veterán)

Ha izomlázad van, akkor ne eddz rá, tök egyszerű. De megsúgom nekem egy jól sikerült lábnap után még 5 nappal érzem, h fáradt az izom. Mell edzés pénteken van, hétfőn kismell, de akkor még érzem a péntekit. Mindezt úgy, h nem hagytam ki 1 hétnél többet az elmúlt ~25 évben.


ncc1701
(veterán)

Több srác úgy jött vissza, h az otthoni edzésekkel széjjelcsapta teljesen a könyökét-vállát...


Novver
(senior tag)

Riszpekt :R


D1Rect
(félisten)
Blog

Tiszta szerencse, hogy "lusta" vagyok az otthoni edzéshez, mármint alig van értelme és ugyanannyi energia.


perempe
(addikt)

Elmondhatnád, hogyan...


MongolZ
(addikt)
Blog

18 évig sportoltam versenyszerűen. Ezalatt legalább 6 fajta módszer volt, amit tutira vettek, hogy mikor mennyi az ideális edzés. Persze kb. mindegyik ellentmondott egymásnak. Én már egyiknek sem hiszek...


laposonly11
(senior tag)

Szerintem ő valami Norbi féle ugra-bugrára gondolt, amit hétfőtől vasárnapig lehet csinálni. Nem jó topicban magyarázod azt hogy pl. 150 kilóval guggoltam és utána egy hétig érzem a lábaimat. Itt a többség szerintem max. 50kg-ot is csak gurított, csak mert kerek, de nem emelt. Mondom, ez nem a gyúrós topic, hanem a fogyi topic, ahol sokan azt hiszik, ha naponta elgyalogolnak a boltig, és nem 5 csak 3 zsíros kenyeret esznek, attól majd fogyni fognak... aztán csodálkoznak hogy ez így nem fog menni, mert előbb el kéne hagyniuk a szar kajákat, de ugye a szokás nagy úr!


***ANDRÁS***
(aktív tag)

gratulálok, csak így tovább. Aztán télen nehogy visszaess! ;)


diegho
(nagyúr)
Blog

Köszönöm!

Nem tudom elképzelni, hogy 100kg fölé megyek valaha is.


Fall-N
(veterán)

Azért mert van bőven homály a fejekben. Nem azért szokták az edzőtermeket ajánlani fogyás mellé, mert ez a divat, hanem pusztán azért, mert ezzel lehet a leggyorsabban fogyni úgy, hogy közben az izomzat is formás legyen utána, ne löttyedt, mint sport nélküli fogyásnál. Futással is lehet fogyni, de például nők esetében koránt sem lesz szép a végeredmény. Futó (hosszú táv) emberek alkata sem irigylésre méltó. Az is teljesítmény sport és nem az egészségről szól.

Az első hülye tévhit, hogy de könnyen lehet az ember 120+ kilós hústorony. Hát nagyon nem. Eleve szerek nélkül jóval előbb megáll a tudomány. Maximum jobban néz ki az ember, genetikától függően ki mekkora lesz. Én 20+ éve edzek (14 éves korom óta) és 100-105 kg volt a legnagyobb súlyom 186 cm magasság mellé, bármi szer használata nélkül. Nekem fogékony a szervezetem és amúgy is hasonló volt a cél, így tudtam mit kell tennem érte (étkezés, edzés).

Sajnos ahogy írtátok a régi generáció erőlteti az egészségtelen étrendet, ami káros és egy kor után hízik az ember. Sajnos később nehéz ezeket a berögzült dolgokat elhagyni pl. sütemények. Az sem segít, hogy az olcsó kaják mind kivétel nélkül szemetek. A másik probléma ez mellé, hogy az emberek lusták és nem kitartóak. Így nehéz fogyni, sőt általában kudarcba is fullad.

[ Szerkesztve ]


#25954560
(addikt)
Blog

igen, a fogyasnak sajatsagos a logikaja. amig az ember ugy all hozza h most sanyargatja magat es ojajj, mekkora aldozat ez a fogyas, martirkent gondol sajat magara, addig nem is fog menni. amig kulso kenyszerkent tekintunk ra, addig belul mindig ott marad az ellenkezes, a dac es a feladasban talan az jatssza a legnagyobb szerepet. kell a jo motivacio es a jol megvalasztott modszer. barmirol is nehez leszokni, de talan az evessel kapcsolatos szokasok rogzulnek a legjobban.


ncc1701
(veterán)

Ezért is írtam az elején, h hiába a legjobb módszer, ha nincs akarat, cél. A "de jó lenne fogyni" lófaszra sem vezet. Olyan elhatározás kell, mint mikor valaki akár belesétál a tűzbe. Lesz, ami lesz, de megcsinálja.


diegho
(nagyúr)
Blog

Ez nagyon igaz. Sokan nekiállnak fogyókúrázni igazi cél és akarat nélkül. Lehet fogynak pár kilót, aztán vége, vissza is szedik az összeset, vagy még többet. A legszomorúbb dolog az, hogy a legtöbb elhízott nem hiszi el, hogy az elhízás egy olyan betegség, amit csak akaraterővel és kitartással lehet gyógyítani.


#25954560
(addikt)
Blog

egyetertunk. azt probalom csak irni h a modszer megvalasztasa is szamithat.

de lehet valakit eltantorit az, ha ekkora elhatarozas kell hozza. ha okosan csinalja, konnyebb. ha olyan kajakat valaszt, amiket szeret es megis fogy veluk, akkor konnyebben kitart, mintha csirkerizst tolna a het minden napjan :) ha talal olyan mozgasformat ami szorakoztatja vagy motivalja, akkor konnyebb, mint ha utalna a szobabiciklit, de azt tud ingyen, ezert azt hasznalna. nem tudom ertheto-e, amire gondolok.


ncc1701
(veterán)

Nekem tökéletesen érthető, de ezekre mindre mindenkinek magától kell rájönnie. Segíteni lehet persze.


moleculez
(veterán)
Blog

Szia!
Jó lett az írás, én is folyamatban vagyok, és szeretek ilyeneket olvasni. Én 116 kg-rol indultam (ehhez 176 cm vagyok), most 100 +/- 1-2 kg vagyok. Csak teljesen máshogy nézek ki mint előtte. Inkább izmosodtam, vállasodtam. Mondjuk legény koromban mikor úgy néztem ki mint egy anorexiás vizisikló sem voltam 70 kg fölött.
Nekem egy dietetikus összerakta személyreszabottan az étrendem makróim, meg elmagyarázta mi hogy működik, plusz a férje egyéni edzéstervet rakott össze. ( ha érdekel priviben adok tobb infot roluk) Nehéz volt ebből hiteleset találni, de sikerült. Szóval most kicsit megrekedtem itt, innen nem nagyon tudom továbblépni egyelőre, igaz most a motivávció meg elszántság megkopott, de nem estem vissza.
Sok sikert a továbbiakhoz! :K


diegho
(nagyúr)
Blog

Köszönöm mindenkinek a sok pozitív visszajelzést! Nagyjából 1 hónapja nem edzek már olyan intenzitással, mint előtte, a kaját is lazábban veszem, de a súlyom nem változott. Annyit viszont észrevettem, hogy azok a ruhák amiket februárban vettem kezdenek nagyok lenni, pedig azóta sem változott a súlyom. Ősszel újra nagyobb intenzitással edzek, most marad a heti 2 átmozgató edzés, teljesen nem hagyom el.


Abel-0101
(aktív tag)

Elég egy jó kalória deficit (figyelsz a kalóriákra, megszokott kajákat eheted ugyan ugy, csak kevesebbet)
Mellette saját testsúlyos edzés, akár terem, és olyan szálkás leszel mint arnold papa


Abel-0101
(aktív tag)

Hirtelen nem lesz nagy változás, ha nyomod pár hónapig a szervezeted hozzáfog szokni(alkalmazkodni fog) az adott tervhez, utána kell idő amire visszaáll az előző "kerékvágásba", úgyan úgy mint most nálad, gyorsabb az anyagcsere fitebb test stb.:) gratula egyébként, ne hagyd el egyébként az edzést(szerintem)minél kevesebbet csinálod/hanyagolni kezded annál nehezebb lesz utána.


kabok91
(csendes tag)

Nem szoktam kommenteklni, de rendesen felb*sz ez a cikk és a sok komment is.

Először is gratula a fogyásodhoz! Nyilván a beletett munkát nem fogom elvitatni!

DE!

A kommentelők 99%-a totál tévhitben van.

(Van saját tapasztalatom, 120 kg-ról indultam és stabilan 80 körül vagyok évek óta. Nem lefogyni nehéz, hanem a súlyt lenttartani.)

A FOGYÁSHOZ NEM KELL SEMMI MÁS, CSAK KALÓRIA DEFICIT! 2021 év végén mi ez a szénhidrát az ellenség hoax? Mozogj többet és/vagy egyél kevesebb kalóriát. Nem mennyiséget kell csökkenteni, hanem kalóriát.

Mi a baj a kenyérrel? 4 szelet toast kenyér kb. 200 kcal. Nem a kenyérrel van a gond, hanem azzal amit ráteszünk! A legtöbb embernek fingja nincs róla, hogy mi mennyi kalória. 1 kenyérre kb. 10 g krém megy (vaj, margarin, cream spread stb.) 10 g milbona cream spread 11 kcal, 10 g margarin 36-60 kcal, 10 g vaj 70 kcal.

Na ezeket szorozza be mindenki néggyel! Már azzal spórolsz 200 kcalt, ha elolvasod a szendvicskrém címkéjét. Mi ez a baromság, hogy nem hízol a szalonnától, ha nem eszel hozzá szénhidrátot? Mutassatok már egy embert, aki a banántól hízott meg! :D

Azt persze támogatom én is, hogy ne igyunk kalóriát! Tehát érdemes cukormentes üdítőket fogyasztani.

Na mindegy, a végtelenségig tudnám ezt folytatni, de amit be kell tartania annak, aki le akar fogyni:

- KALÓRIA DEFICIT! --> OLVASD EL A CÍMKÉKET!

Sok gyümölcs, sok zöldség, cukormentes üdítők!

Nem baj, ha csal valaki a kajával, de fontos a "portion management" (pl.: nem viszem haza a 2l fagyit, hanem eszem egy 60g-os pálcás jégkrémet)


Mi5i
(aktív tag)
Blog

Én szoktam, de már jó pár éve nem kommenteltem, viszont a te hozzászólásod meg engem b.sz fel :)
Én most olvastam végig 0-ról a topikot, és elhangzik itt-ott ugyan bődületes f.szság, de ha csak ezeket kiemeled és kizárólag ezt állítod, akkor simán nem olvastad el sem a cikket sem a hozzászólásokat.
Többször is szó volt róla, hogy a szénhidrát nem az ördög.

Mielőtt mindenki mástól elveszed a kedvet az olvasástól.

písz & lóvé


Öcsielvtárs
(aktív tag)

Minek számolgatni? Harcosok étrendje (olvass utána).

Napi egy! étkezés este, de akkor mindent ehetsz, persze jobb ésszel, mert kell fehérje, kis szénhidrát, zöldség, rost, stb. 6 hónap alatt 98kg-ról 73-ra fogytam gyakorlatilag mozgás nélkül.

És igen, eleinte éhes leszel, de kb. 3 hét után megszokja a tested, és már semmi problémát nem okoz.Ami nem mindegy, milyen és mennyi vitamint, ásványi anyagot viszel be pluszban, mert ezek kellenek. Sajnos ha nem mozogsz, a fogyás lassabb, és izmot veszítesz. Egy kis tervezéssel simán működik.

Fontos: mindenkinek más a szervezete, nálam működött, és nem okozott semmilyen bajt, nem lett mellékhatása, nem készült ki a gyomrom stb. (igaz régebben versenysport miatt sokat fogyasztottam, nem volt idegen az, hogy nem akkor és nem annyit eszem amennyit akarok. Önuralom fontos)


sdir
(csendes tag)

igen. dícséretes. az eredmény nagyon dícséretes. az is dícséretes, hogy szorgalmasan emlegeti az életmódváltást is, meg azt is, hogy az élet végéig tartó programnak kell lennie.

de akkor azonnal abba kellett volna hagynom az olvasást, amikor megláttam, hogy kizárólag kajafajtákat emleget. mennyiség még körülbelül sem. iránymutatásként sem. rántotta. egy s-es tojásból, teflonedényben zsiradék nélkül, de frissenaprított zöldleveles fűszerrel, hogy finom is legyen? vagy tíz xxl-es tojásból? satöbbi.

üzenetek